|

فال واقعی امروز؛ میخوای بدونی چه بلایی سَرت میاد با خوندن این فال بزن رو دست سرنوشت!

فال

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

life-your-march-2023-horoscope-longform-2500x1406-3123-ddm-63fe3c459d0c7

 

فروردین

امسال زمان خیلی خوبی برای گرفتن تصمیم های مهم زندگیتان خواهد بود. شما می توانید با توانایی بسیار بالایی دانش و اطلاعاتی که برای این تصمیم گیری ها لازم دارید را جمع آوری کنید و با افراد جدیدی آشنا شوید که در این رابطه کمک های قابل توجهی به شما خواهند کرد و تبدیل به دوستانی صمیمی برای شما خواهند شد. شما برای رسیدن به اهدافتان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهید بود و همین به شما کمک خواهد کرد که پیشرفت قابل توجهی در زندگی شخصی و حرفه ایتان داشته باشید.

اردیبهشت

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگیتان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید.

خرداد

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیاندازد. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید.

تیر

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید.   غصه‌های خود را با کسی درمیان نمی‌گذارید و کسی را محرم راز خود نمی‌دانید، با این روش‌ کاری از پیش نمی‌برید و بهتر است که سنگ‌صبوری پیدا کنید و بار غم‌ها و نگرانی‌ها را زمین بگذارید.   فرصت مهمی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد.

مرداد

امروز شما نگران وضعیت اقتصادیتان هستید و احساس می کنید میزان پولی که در جیبتان و حسابتان دارید به اندازه ای که لازم دارید نیست. از طرفی هم پولی که قرار بوده امروز به حسابتان واریز شود با تأخیرهایی روبرو خواهد شد و همین باعث نگرانی بیشتر شما خواهد شد. در واقع وضعیت شما آنقدرها هم که خودتان احساس می کنید بد نیست و مشکل از شما است که اگر بیشتر از حد نیازتان پول در حسابتان پس انداز نکرده باشید بلافاصله احساس خطر می کنید. حالا هم با حذف هزینه های غیر ضروری می توانید آسوده باشید. به جایی دعوت شده اید و بین میل به حضور در اجتماع و ترس رویایی با شخصی مردد و دودل هستید.

شهریور

فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد.

مهر

روز صبح که از خواب بیدار می شوید ممکن است نشانه های سرماخوردگی خفیف و یا گلو درد داشته باشید. این وضعیت می تواند توانایی شما در انجام کارها و مسئولیت هایتان را تحت تأثیر قرار دهد و به احتمال زیاد نخواهید توانست در محل کارتان چندان فعال باشید. چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید باید هرچه سریعتر داروهای لازم را مصرف کرده و استراحت کافی داشته باشید تا وضع سلامتیتان به حالت عادی بازگردد، حتی اگر لازم دانستید به مطب دکتر هم سری بزنید. ریشه اصلى مشکل پیش آمده براى شما در احساس عدم استقلال و آزادى عمل شماست، قبل از هر کارى بهتر است سعى کنید به ریشه این مشکل خود پى ببرید.

آبان

 شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید.  شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید.

آذر

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.

دی

امروز شما غرق در خاطرات خود خواهید بود و همین موضوع شما را به یاد دوستان و اقوامی انداخته است که دور از شما زندگی می کنند و دلتان برای آنها تنگ شده است. فکر کردن به خاطرات گذشته باعث خواهد شد علاوه بر حس نوستالژیک خوشایندی که دارید با به یاد آوردن اشخاص و چیزهایی که از دست داده اید و ناکامی هایتان در به دست آوردن آنچه می خواسته اید، ته دلتان کمی غصه بخورید و احساس افسردگی کنید. برای غلبه به این احساس خود با آنهایی که دل تنگشان هستید تماس بگیرید تا حالتان بهتر شود. کاری نکنید که نتوانید جبرانش کنید. وقت آن رسیده که به خود تلنگری بزنید دنیا حول محور شما نمیچرخد.

بهمن

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. فرصتی برای افزایش درآمد شما مهیا می‌شود. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار موقعیت‌های درآمدزا باشید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در  چنین شرایطی به کمک عشق ‌زندگیتان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. مدتی است که مانند سابق به دوستان و آشنایان سر نمی‌زنید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به فردی گوشه‌گیر و تنها تبدیل کند، حضور بیشتری در کنار دوستان و آشنایان داشته باشید.

اسفند

روز حساسی را در پیش‌ دارید و امروز ممکن است میان شما و یکی از دوستان نزدیک سو‌ء‌تفاهمی ایجاد شود، به خاطر داشته باشید که ارزش رفاقت شما و این فرد از سوء‌تفاهمی که میان شما ایجاد شده بیشتر است و سو‌ءتفاهم ایجاد شده را به بهانه‌ای برای دوستی‌های بیشتر تبدیل نمایید.   حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی