|

ترفندای پرپشت کردن ابرو؛ اینجوری زیباترین مدل ابرو رو واسه خود بساز که همه کف کنن!

امروزه روش های بسیاری برای رفع مشکل کم پشت بودن موهای ابرو معرفی شده که اینجا قراره پرطرفدارترین هاشون رو بهتون معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ کردن برای هر خانومی ارزش بسیاری داره و انتخاب لوازم آرایشی برای خیلی از بانوان معضله. اما مسئله ای که وجود داره برخورداری از بیس مناسب برای زیباتر نشون دادن میکاپ بیان میشه. این روزا نگرانی و استرس آسیب های بسیاری به مردم وارد کرده که ریزش مو یکی از شایع ترین عوارض این مشکله. از اونجایی که ابرو یکی از مهم ترین بخش در چهره خانوما به شمار میاد، ریزش موهای اون زیبایی چهره رو به شدت تحت الشعاع قرار میده و ظاهری بدفرم رو برای خانوم ها رقم میزنه.

همونطور که میدونین تابحال روش های بسیاری برای زیباتر کردن ابرو به دنیا عرضه شده که بسته به روش کار و مدت ماندگاری آن ها میتونین از اونها استفاده کنین. خانومایی که دوست دارن زیباتر به نظر برسن میتونن به راحتی با هزاران روش ابرویی پرپشت و فوق العاده برای خودشون رقم بزنن. اینجا قراره روش های مختلف رو به شما معرفی کنیم تا دست بازتری در انتخاب هر یک داشته باشید.

54

1. روش میکروبلیدینگ

یکی از پرطرفدارترین روش هایی که برای جذاب تر کردن ابرو به کار میره، میکروبلیدینگه. این روش که به تازگی دیگه رو صورت همه خانوما دیده میشه، به دلیل نچرال بودن محبوبیت زیادی داره. میکروبلیدینگ رو به کمک یه قلم انجام میدن که شباهت زیادی به تیغ جراحی داره و خطوطی موقت ایجاد میکنه که بعد از یک سال محو میشن.

این قلم دستیه و با برق کار نمیکنه و دقیقا نقطه مقابل روش میکروپیگمنتیشن شناخته میشه. سر قلم میکروبلیدینگ دارای سوزن های ریز بی شماریه و با ایجاد خطوط در جهت راهِ ابرو یه اثر خارق العاده رو به وجود میاره.

001-4

2. روش میکروپیگمنتیشن

یکی دیگه از روش های پرپشت کردن ابرو که زیبایی چهره شما رو چندین برابر میکنه، میکروپیگمنتیشن نام داره که تو این روش باید از یک دستگاه برقی استفاده بشه. علاوه براین دستگاه دارای سوزن هایی با سر دایره ای شکل هستن که تعداد اونا بسته به انتخاب میکرو کار از 1، 3 و 5 قابل تغییره.

تفاوت این روش با میکروبلیدینگ در اینه که واسه ایجاد تارهای مو ضخیم تر ازش استفاده میشه و رنگ گیری تارهای ایجاد شده عمیق تر خواهد بود و به همین دلیل هم ماندگاری بیشتری داره.

24

3. روش هاشور ابرو

روش قدیمی تر برای پرپشت نشون دادن ابرو، هاشور زدنه که به دلیل ماندگاری بسیارش از دید خیلی ها با تاتو تفاوت آنچنانی نداره. در این روش خط هایی شبیه به تار موی ابرو خود شخص ایجاد میشه که نزدیکی اون به موهای ابرو خطای دید جالبی رو پدید میاره و باعث میشه ابرو پرپشت به نظر بیاد.

تمام روش هایی که پس از این به وجود اومد، همگی زیرشاخه ای از هاشور به حساب میان. منتهی هر یک ماندگاری متفاوتی نسبت به دیگری دارن.

43

4. روش فیبروز

فیبروز از دیگر روش های پرپشت کردن موهای ابرو محسوب میشه که محدوده کمتری نسبت به بقیه روش ها رو در بر میگیره. از اونجایی که تو این روش نسبت ضخامت خطوط ایجاد شده طبق نسبت فی انجام میشه، باعث میشه سلیقه های کمتری رو در بر بگیره.

ولی با همون قلمی که در میکروبلیدینگ به کار میره واسه فیبروز هم استفاده میشه. فیبروز اغلب برای کسانی مناسبه که پیش از این هیچ روش دیگه ای رو روی ابروی خود امتحان نکرده اند.

65

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی