|

اصول شیک پوشی

اینا رو رعایت کن تا مانتو خوشگل تو تَنت بشینه؛ خوشتیپی اصول داره هَردنبیلی نیستا

مانتو مهم ترین آیتم در پوشش خانوم های ایرانی است پس اگه میخواین خوشگل توی تنتون بشینه باید یه سری نکات رو در موردش رعایت کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همون طور که میدونید واسه خوشتیپ شدن باید به همه آیتم های استایلتون که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است توجه کنید اما در این بین مانتو نقش مهم تری داره و معمولا بقیه آیتم ها باهاش هماهنگ میشن. در واقع رنگ و مدل مانتو بقیه آیتم ها رو تعیین میکنه. دقیقا به همین دلیل موقع خرید، اول مانتو رو میخریم بعد میریم سراغ بقیه آیتم ها.

حالا برای اینکه مانتو توی تنِتون خوشگل بشینه و جلوه خوبی داشته باشه باید یه سری نکات رو رعایت کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این نکات رو با هم مرور کنیم.

1- مانتوی اور سایز با شلوار جذب بپوشید

خودتون توی لباس های اُور سایز غرق نکنید. درستِ که پوشیدن لباس های گشاد یه سبکی از پوششِ اما باید بتونید توی این سبک اعتدال رو رعایت کنید. پس بهترین کار اینِ که فقط یکی از آیتم‌ها رو اور سایز انتخاب کنید. اگه مانتوی اور سایز میپوشید برای اینکه استایلتون شلخته به نظر نرسه بهترین کار اینِ که مانتو تون با شلوار جذب بپوشید. در واقع آیتم های اور سایز و فیت در کنار هم استایلتون زیبا میکنن.

u

2- اتو فراموش نشه

به تمیزی و اتو کشی لباس هاتون اهمیت بدید. از نظر خیلیا اتو کردن یه کار بی نهایت اعصاب خرد کنیه اما اگه بدونید که یه لباس اتو شده و تمیز چقدر تو استایلتون اهمیت داره هیچ وقت ازش غافل نمیشید. یه مانتو هر چقدر هم خوشگل و خوش رنگ و لعاب باشه اگه چروک باشه اصلا خوشگلیش به چشم نمی یاد.

r

3- مانتویی متناسب با اندامتون بپوشید

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید مانتو انتخاب مدل مانتو متناسب با قدتونِ. اندازه مانتو باید به گونه ای باشه که اندامتون  متناسب نشون بده. بنابراین اگه قد بلند هستید مانتوهای خیلی کوتاه براتون مناسب نیست. به گزارش شایانیوز اگر هم قد کوتاه هستید سراغ مانتوهای چین دار و کلوش نرید.

x

4- اگه مانتو تون طرح داره بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید

به هیچ عنوان مانتویی رو که پارچه شلوغ و طرح دار داره، مثل گل گلی یا راه راه و چهارخونه رو با شال و روسریه طرح دار ست نکنید چون این طوری استایلتون شلوغ و بی نظم میشه به نوعی که هیچ هارمونی ای در اون وجود نخواهد داشت و حس شلخته بودن رو ایجاد می کنه.

Q

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی