|

استایل هوتن شکیبا رو بشناسیم

استایل های نه چندان جسورانه هوتن شکیبا کنار زیبارویان سینما؛ مثل آقاجذابیتِ خودتُ بساز!

هوتن شکیبا یکی از محبوب ترین هنرمند های این روز هاست پس نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف اما نه چندان متنوع آقای هنرمند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روز ها یکی از آقایون سلبریتی که حسابی در مرکز توجه ها قرار داره و تو هر فیلم و سریالی که نگاه می کنی یه ردی ازش دیده میشه آقای هوتن شکیباست که در حال حاضر هم سینمایی تحسین شده ملاقات خصوصی رو روی پرده داره و هم برنامه محبوب و پر طرفدار مهمونی که از شبکه نمایش خانگی پخش میشه و بچه با صداپیشگی هوتن خان یکی از مهم ترین کاراکتر های اون به حساب میاد. در دنیای سینما و تلویزیون وقتی که آقایون و خانوم های هنرمند بر روی فرض قرمز ها و جلوی دوربین قرار میگیرند حسابی به تیپ و استایل خودشون میرسند و سعی می کنند تا همیشه بهترین ورژن از خودشون رو نشون بدند البته در این بین بعضی ها مثل فرشته حسینی و نوید محمد زاده حسابی آوانگارد پوشند و بعضی ها هم مثل هدی زین العابدین عاشق کلاسیک پوشیدند. و اما سوال اینجاست که آقای هوتن خان شکیبا که این روز ها همه جا حضور داره و با هنرنمایی هاش حسابی طنازی میکنه چه سبک استایل کردنی رو میپسنده و اوت فیت های ایشون غالبا چه ویژگی های مشترکی دارند؟!

استایل سلبریتی

1.هوتن شکیبا عاشق سبک کژوال برای پوشش هاش

این روز ها سبک کژوال یکی از محبوب ترین سبک های پوششی بین خانوم ها و آقایون به حساب میاد افراد زیادی هستند که از این سبک پیروی می کنند از جمله خانوم سها نیاستی که از بازیگر های جوان و خوش پوش این روز هاست. هوتن شکیبا به این سبک پوششی علاقه زیادی داره و به نظر میرسه که آزادی و راحتی ای رو که برای ابراز شخصیت خود به دنبال داره در این سبک پیدا کرده.

کژوال پسندطرفدار کژوال

2.هوتن شکیبا طرفدار اسمارت کژوال برای موقعیت های رسمی

معمولا افرادی که خیلی کژوال پسند هستند برای موقعیت های رسمی هم سراغ استایل های خیلی کلاسیک یا الگانت نمیرند و همچنان به دنبال همون آزادی عمل و حس رهایی هستند به همین خاطر هم سبک اسمارت کژوال رو انتخاب می کنند و هوتن شکیبا هم از این قاعده مستثنی نیست و میبینیم که در اکران های مهم و در فرش قرمز ها همیشه یک اوت فیت اسمارت کژوال انتخاب قطعی ایشونه.

طرفدار اسمارت کژوال

3.هوتن شکیبا مجذوب پالت رنگی خنثی و طبیعی

به گزارش شایانیوز، اگر بخوایم به رنگ های انتخابی هوتن خان شکیبا اشاره کنیم باید بگیم که آقای شکیبا طرفدار سفت و سخت طیف رنگی خنثی و طبیعی است مانند سفید، سبز و قهوه ای. همون طور که می دونید این رنگ ها ریسک ست کردن اون ها باهم رو پایین میارند و شما اوت فیت مطمئن تری خواهید داشت.

پالت رنگی طبیعیپالت رنگی خنثی

4.هوتن شکیبا اکسسوری پسند اما از نوع ساده و بی دردسر

استفاده از اکسسوری چه در استایل آقایون و چه در استایل خانوم ها می تونه تاثیر چشمگیری داشته باشه اما نکته ای که وجود داره توجه به نحوه و میزان استفاده از این اکسسوری هاست. باتوجه به گفته های بالا بدون شک متوجه شدید که هوتن شکیبا ریسک پذیری بالایی در استایل کردن نداره و به همین خاطر هم طبیعتا برای استفاده از اکسسوری هم چندان جسارتی به خرج نمیده اما با این حال ساعت های چشمگیر، عینک آفتابی با فرم های جذاب و استفاده از تل های متنوع در استایل های کژوال مواردی هستند که نمیشه به این راحتی ها ازشون چشم پوشی کرد.

استفاده از اکسسوری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هوتن شکیبا قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی