|

زیباترین فرش ها برای پذیرایی که این روزا مد شدن / مدلای جدید انقدر شیک و پیکن که نگو

در این مقاله چند نمونه از زیباترین فرش ها برای پذیرایی رو بهتون نشون دادیم که با دیدن اون ها خرید راحت تری خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه خونه ی زیبا میتونه آرزوی هر فردی باشه که خب نصف بیشتر این زیبایی به دکوارسیون اون خونه بستگی داره چرا که بالاخره دکور خونه مثل آرایش برای خانوم ها میمونه و شکل و شمایل اون رو عوض میکنه و زیباتر نشونش میده البته که در این بین هر دکوری هم اینطور نیست و شما باید برای این که چیدمان خونتون خوب باشه اصول قواعد اساسی و بیس دکوراسیون رو بدونید و طبق اون عمل کنید تا در نهایت یه نتیجه ی خوب حاصل بشه مثلا در خصوص فرش باید بدونیم که فرش رو با چی ست کنیم تا هارمونی برقرار بشه و چیدمانمون شیک و پیک به نظر بیاد طوری که هر کسی با دیدنش لب به تعریف ازش باز کنه.

حالا ما این سری از مقالاتمون رو به هر چیزی که مربوط به فرش میشه اختصاص دادیم از چیدمان اون تا نشون دادن مدل های جدیدش چرا که شاید براتون جالب باشه که بدونید در صورتی که نحوه چیدمان فرش برا بزرگ تر نشون دادن خونه رو بلد باشید میتونید با خطای دید حتی متراژ فضا رو هم بیشتر از حدی که هست نشون بدید که خب این موضوع بسیار عالیه چون کیه که بدش بیاد خونش دلبازتر دیده بشه! اما در این بین باید این رو هم بدونید که فرش های مد روز چیا هستن و بعد با توجه به دکوراسیون خودتون به سراغ اون هایی برید که به دکورتون میاد، حالا امروز و در این مطلب چند نمون از زیباترین فرش ها برای پذیرایی رو بهتون نشون میدیدم و یه سری اطلاعات راجبه اون ر خصوص رنگ و خرید بهتون ارائه میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیباترین فرش برای پذیرایی

نکاتی که باید موقع خریدن فرش به اون توجه کنیم

یه سری نکات هست که موقع خرید فرش باید به اون ها توجه داشته باشید مثلا شما باید به سبک سالن پذیرایی خودتون دقت کنید و متناسب با اون مدل فرشتون رو انتخاب کنید یعنی در صورتی که دکور خونتون به سبک کلاسیک هست هرگز نباید به سراغ فرش مدرن برید و یا برعکس در صورتی که پذیراییتون سبک مدرن داشت برای اون از فرش های کلاسیک استفاده نکنید چرا که در این صورت تضاد به وجود اومده نازیبا به نظر خواهد اومد.

البته که در برخی از اوقات شما میتونید توی دکوراسیون های مدرن از فرش های سنتی بهره بگیرید و لی برعکس این موضوع امکانپذیر نیست.

در صورتی هم که خونتون نقلی و کوچک هست از فرش های کوچک استفاده کنید و تمام کف رو با فرش نپوشونید چون این طوری فضا حتی کوچک تر هم دیده میشه پس بین فرش و دیوار یه فاصله ای در کف داشته باشید.

همچنین میتونید برای بزرگتر نشون دادن خونه از فرش های رنگ روشن هم استفاده کنید که خب در صورتی داشتن بچه و حیوون خونگی دارید فرش خیلی روشن تهیه نکنید.

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

خونتون چقدر شلوغه؟

در صورتی که حیوون خونگی و یا بچه ی کوچیک دارید و همچنین رفت و آمد در خونه ی شما زیاده بهتره که بیخیال فرش هایی به رنگ روشن بشید چرا که این مدل از فرش ها زود به زود کثیف میشن و به همین علت باید تند تند اونا رو بشورید که خب هم خودتون کلافه میشید و هم کیفیت فرش افت میکنه.

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

موقعی که میخواهید رنگ فرش برای پذیرایی انتخاب کنید بهتره که یه سری به روانشناسی رنگ ها بزنید و بعد اقدام به این کار کنید به عنوان مثلال رنگ های گرمی مثل  نارنجی و قرمز میتونن جنب و جوش رو به فضا اضافه کنن اما خب بعد از گذشت یه مدت زمان باعث انتقال حس ناامنی میشن و یا در مقابل اون ها رنگ های سرد مثل طوسی و آبی میتونن احساس آرامش رو به شما منتقل کنن ولی بعد از یه مدتی باعث ایجاد افسردگی میشن! پس با درنظر گرفتن این موارد باید رنگ هایی رو انتخاب کنید که در نهایت توی دکوراسیونتون تعادل ایجاد بشه.

همچنین برای انتخاب رنگ باید سایر رنگ های موجود در فضا هم دقت کنید مثل رنگ پرد ها و مبلمان. البته که باید به ابعاد فضا هم دقت کنید مثلا در صورتی که سالن پذیراییتون از متراژ کمی برخورداره از فرش های تیره رنگ مثل سرمه ای استفاده نکنید. همچنین به سبک فضا هم توجه کنید چون رنگ هایی که در دکوراسیون مدرن استفاده میشن مثل طوسی، کرمی و عاجی هست.

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی