|

چطور دکوراسیون خونمون رو مدرن کنیم؟ / اصن کار سختی نیست نوک سوزن سلیقه ی خوبتو میخواد

در این مقاله در خصوص این که چطور دکوراسیون خونتون رو مدرن کنید صحبت کردیم و یه سری راهکارها برای این منظور بهتون ارائه دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر کسی دوست داره که دکوراسیون خونشون به بهترین شکل ممکن باشه ولی خب برای این منظور نمیشه که تنها فعل خواستن رو داشت باید تلاش هم کرد برای این خواستن تا اون نتیجه ای که مدنظر هست حاصل بشه و خونتون تو فامیل تک و آس   بشه طوری که هر جا میشینن حرفش رو بزنن. مثلا لازمه که شما ست کردن وسایل رو در دکوراسیون به نحو احسن انجام بدید و آیتم های بزرگ رو در اولویت قرار بدید و بعد وسیله های ریزتر رو با اون ها ست کنید و تا در انتها یه هارمونی زیبا و خاص برقرار کرده باشید که چشم هر بیننده ای رو مجذوب خودش و ناخودآگاه وادار به تعریف کردن از سلیقه ی شما میکنه.

البته که در این بین لازمه که شما انوع سبک دکوراسیون رو بشناسید و بدونید که به کدوم علاقمند هستید و دوست دارید که چیدمان خونتون رو طبق کدوم پیش ببرید تا زیباتر دیده بشه فضاتون مثلا در صورتی که دکوراسیون کلاسیک رو میپسندید که زرق و برق داره و اعیونیه باید بدونید که در یه چیدمان این مدلی شما باید فضا رو تا حدودی به سمت اغراق پیش ببرید و هر چیزی رو که اعیونی هست رو در دکور جا بدید مثل فرش هایی با طرح های نفیس، پرده هایی با پارچه های گرون و... ولی در صورتی که از اونه دسته از افراد هستید که شیفته ی سادگی و صد البته خلوت بودن فضا هستید احتمالا دکوراسیون مدرن برای شما بسیار مناسب باشه که حالا در ادامه میخواهیم در خصوص این که چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم براتون صحبت کنیم و بگیم که هر قسمت از خونه رو برای این منظور چطور بچینید، پس با ما همراه باشید.

چطور دکوراسیون خونمون رو مدرن کنیم

چطور یه آشپزخانه ی مدرن داشته باشیم؟

برای این که یه آشپزخانه ی مدرن داشته باشید باید اون رو با وسایل جدید و دکوری های خاص که دارای رنگ های زیبا هستن تزیین کنید ولی یه سری آیتم ها به کلی باید با دکوراسیون کلاسیک فرق داشته باشن مثلا کابینت ها از درهای ورقه ای با ظاهر ساده برخوردار باشن و اپن آشپزخانه باید دارای لبه های ساده باشه و از ابزارهای شلوغ در اون استفاده نشده باشه. کفپوش آشپزخانه باید ساده باشه و سعی کنید از رنگ های خنثی برای آیتم های بزرگ استفاده کنید مثل طوسی و سفید و برای کاشی های بین کابینت ها یه مقدار روح و جلا بدید و کاشی های رنگارنگ انتخاب کنید.

شما همچنین میتونید در فضای آشپزخانه از تابلو های ساده و دکوری هم استفاده کنید که طرح اون ها زیبا و خاص باشه همچنین وسایل چوبی میتونن یکی از عواملی باشن که دکور شما رو مدرن جلوه میدن مثل بانکه هایی که درهای اون ها چوبی هست. برای زیباتر شدن هر چه بیشتر فضا میتونید روی اپن و یا جرزیره از یه گلدون استفاده کنید.

چطور دکوراسیون خونمون رو مدرن کنیم

چطور پذیرایی به سبک مدرن داشته باشیم؟

یکی از اصلی ترین قسمت های خونه که بسیار توی دید هست پذیرایی اونه جایی که هر مهمونی که بیاد خونتون در اون قسمت حضور پیدا میکنه و منتظره مصاحبت با شما میشینه که خب در صورتی که بخواهید اون رو مدرن چیدمان کنید باید از یه فرش در سبک مدرن که طرح ساده و خلوت دارن استفاده کنید بعد سعی کنید که پرده ها پارچه ها ی ساده و نازک داشته باشن. در خصوص رنگ مبلمان درسته که در فضای مدرن بیشتر تک رنگ و یا طیف های مختلف یه رنگ استفاده میشه ولی شما میتونید برای ایجاد نقطه ی کانونی اون ها رو رنگی انتخاب کنید همچنین بهتره که مبلمانتون راحتی باشه چون استیل و کلاسیک برای این سبک مناسب نیستن.

دقت کنید که دکوری های شما نباید شلوغ پلوغ و زرق و برق دار باشن مثلا در صورتی که میخواهید مجسمه بذارید نرید سراغ اونایی که اکلیل دارن و از این ور و اونورشون چیز میز آویزونه. همچنین از شمع ها و صد البته میز کنسول در زیبا و مدرن نشون دادن فضای پذیرایی غافل نشید. لوسترها رو هم بهتره که کریستال انتخاب نکنید.

چطور دکوراسیون خونمون رو مدرن کنیم

اتاق خواب به سبک مدرن

روی میز آرایشی خودتون رو شلوغ نکنید و وسیله هایی رو که زیاد لازم نیستن رو توی کشوها قرار بدید از تابلوهای خاص حتما روی دیوار استفاده کنید. تخت های سلطنتی برای دکوراسیون مدرن اصلا مناسب نیستن بنابراین سعی کنید تخت های با طراحی ساده رو انتخاب کنید.

چطور دکوراسیون خونمون رو مدرن کنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی