|

میم کوین غیر قابل پیش بینی!

بیبی دوج؛کوچک اماجنجال به پا کن؟

BabyDoge

اگر شما به دوج کوین علاقه‌مند هستید، حتما عاشق بیبی دوج کوین خواهید شد. این جمله‌ای که در هنگام ورود به سایت اصلی رمزارز بیبی دوج کوین…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اگر شما به دوج کوین علاقه‌مند هستید، حتما عاشق بیبی دوج کوین خواهید شد. این جمله‌ای که در هنگام ورود به سایت اصلی رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) با آن مواجه می‌شوید. از همین جا می‌توان متوجه شد که این ارز دیجیتال که کمتر از دو ماه از آغاز به کار آن سپری شده است، سعی دارد خود را به نوعی به دوج کوین و داستان‌های آن پیوند بزند.

ارز baby doge در همین مدت زمان کوتاه سروصدا بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.دوج بیبی BabyDoge  پس از سقوط در بازار رشد چشمگیری داشته است. هنوز هم یکی از ارزهای دیجیتالی است که در هفته دوم ژانویه عملکرد چشمگیر خود را حفظ کرده است. دلایل متعددی وجود دارد که چرا BabyDoge ممکن است به زودی منفجر شود، و یکی از آنها افزایش کاربرد توکن است.

DOGCOIN

بر خلاف اکثر میم کوین ها، تیم پشت این پروژه به این توکن ارزش واقعی می دهد و پشتیبانی محکمی دارد. دارندگان BabyDoge می توانند کارهای زیادی با این توکن انجام دهند. ابتدا می توانند به کارت و اپلیکیشن موبایل BabyDoge دسترسی پیدا کنند و توکن های خود را برای خرید کالا و خدمات خرج کنند.

اینها محصولاتی هستند که baby doge را با فروشگاه های تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce، Shopify و Magento و غیره ادغام می کنند. تیم BabyDoge برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در ساخت NFT و GameFi دارد. این پیشرفت‌ها ممکن است BabyDoge را در سال 2022 منفجر کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی