|

رقیب اتریوم !

خبری خوش برای کاربران دوج کوین؟!

Dogecoin

DOGE ممکن است ADA را از نظر ارزش بازار در هفته های آینده تغییر دهد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بر اساس CoinMarketCap، اکثر قیمت‌های کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته‌اند. با نگاهی به قیمت‌های Cardano (ADA) و Dogecoin (DOGE)، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته  در حالی که قیمت DOGE در همان دوره زمانی 1.92٪ افزایش یافته است.

هر دو هم ADA و DOGE در 7 روز گذشته بهبود یافته اند. در زمان انتشار، عملکرد قیمت هفتگی ADA 3.94٪ است. در همین حال، قیمت DOGE در هفته گذشته 7.82 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت مربوطه DOGE و ADA طی 24 ساعت و 7 روز گذشته باعث شده  که ارزش بازار DOGE به 12640 میلیارد دلار افزایش یابد در حالی که ارزش بازار ADA به 13863 میلیارد دلار رسیده با توجه به تفاوت در بازار که حدود 1.2 میلیارد دلار تخمین زده می شود، DOGE ممکن است بتواند ADA را از نظر ارزش بازار در هفته های آینده تغییر دهد.

 از طرفی مشخص شده است که بزرگترین توکن میم از نظر ارزش ارزش بازار، Dogecoin، وارد فهرست 10 دارایی رمزنگاری برتر با بالاترین حجم معاملات در میان بزرگترین نهنگ‌های زنجیره هوشمند Binance شده است. ردیاب کیف پول WhaleStats در توییتی اعلام کرد که Dogecoin وارد لیست 10 دارایی برتر با بیشترین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته شده است.

همچنین ایلان ماسک، طرفدار DOGE، SEC را در دادگاه شکست داد همانطور که قبلا گزارش شده بود، هیئت منصفه ایلان ماسک، بزرگترین حامی Dogecoin را در رابطه با اتهامات کمیسیون SEC علیه او در سال 2018 بی گناه اعلام کرد. آژانس نظارتی تسلا را متهم کرد. رئیس از نقض قانون فدرال در مورد اوراق بهادار پس از انتشار توییتی که در آن گفته بود تسلا را با قیمت 420 دلار به صورت خصوصی با تامین مالی می گیرد. ایلان ماسک با انتشار توییتی از هیئت منصفه تشکر کرد که او از اتهامات مربوط به پرونده خصوصی تسلا 420 بی گناه است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی