|

دردسری عظیم!

ایلان ماسک دوج کوین را به دردسر انداخت؟

Dogecoin

وکیل و طرفدار XRP پیشنهاد می کند که پرداخت های Dogecoin (DOGE) در توییتر می تواند ایلان ماسک را در SEC با مشکل مواجه کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در توییت اخیر، جان دیتون، وکیل حامی XRP، این سوال را مطرح کرد که آیا ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در صورتی که به پرداخت Dogecoin (DOGE) در پلتفرم رسانه اجتماعی خود اجازه دهد، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مورد شکایت قرار خواهد گرفت یا خیر؟

در حالی که دیتون معتقد است که چنین سناریویی "مضحک" خواهد بود، کارشناس حقوقی چنین احتمالی را رد نمی کند. این وکیل، که به شدت از SEC انتقاد کرده است، استدلال می کند که این آژانس "بدخواه" است. همانطور که گزارش شده و طبق گزارش ها، توییتر به دنبال تاییدیه نظارتی برای یک سیستم پرداخت جدید است. این در ابتدا تنها از ارزهای فیات پشتیبانی می کند، اما طبق گزارش ها، ماسک قصد دارد از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی کند.

در حالی که هنوز مشخص نیست توییتر از کدام ارزهای رمزنگاری خاص پشتیبانی می کند، به نظر می رسد که Dogecoin محتمل ترین گزینه باشد. گری جنسلر، رئیس SEC، توضیح داده است که این آژانس بیت کوین را به عنوان یک امنیت نمی بیند، اما وضعیت نظارتی سایر آلت کوین های اصلی نامشخص است. رگولاتور قدرتمند در دسامبر 2020 از ریپل شکایت کرد و استدلال کرد که این شرکت XRP را به عنوان یک امنیت ثبت نشده ارائه کرده است. نتیجه این پرونده احتمالاً وضوح نظارتی بیشتری را به همراه خواهد داشت.در واقع این وکیل می گویید که SEC می تواند در نهایت از ایلان ماسک به دلیل ارائه پرداخت های Dogecoin در توییتر شکایت کند.

از طرفی بازار هنوز تقاضای زیادی برای ریسک دارد، اما افزایش فعالیت نهنگ ها نشان می دهد که سود زیادی در بازار وجود دارد و قیمت دارایی میم ممکن است تحت فشار باشد. اگر پشتیبانی مشخص  و تایید شود ممکن است شاهد افزایش بسیار قوی‌تری در بازار باشیم که DOGE را به اوج‌های جدیدی خواهد رساند که قبلاً ندیده‌ایم. .

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی