|

سامسونگ

میان رده هایِ محبوب سامسونگ، گلکسی A73 و A53 در صف انتظار رونمایی

پس از مدت ها انتظار و گمانه زنی سامسونگ سرانجام تاریخ رونمایی گوشی های هوشمند میان رده محبوب خود را فاش کرد. ۲۶ اسفند رویداد برگزار خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از معرفی سری پرچمداران سامسونگ اکنون نوبت به میان رده های محبوب و قدرتمند این غول فناوری رسیده است. بعد از مدت ها انتظار و گمانه زنی بالاخره سامسونگ رسماً تأیید کرد که تاریخ ۱۷ مارس برابر بیست و ششم اسفند ماه را برای برگزاری رویداد آنپکد خود در نظر گرفته است. از آنجایی که اعضای سری A سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند، ما نیز بی صبرانه در انتظار رونمایی این گوشی های هوشمند می باشیم.

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا کنون منتشر شده است ما انتظار داریم که سامسونگ از گوشی های هوشمندی نظیر گلکسیA33، گلکسی A53 و گلکسیA73 در این رویداد رونمایی کند.

IMG_20220315_220701

طی چند هفته گذشته اخبار و افشاگری های زیادی منتشر شد که جمیعا بیشتر مشخصات و ویژگی‌های اصلی گلکسیA53 و گلکسیA73 را فاش کرده اند، این طور که به‌نظر می رسد این دو گوشی هوشمند مشابه به نسل گذشته خود خواهند بود که در بخش تنظیمات دوربین و تراشه بهبود خواهند یافت.  در هرحال مشتاقانه در انتظار برگزاری این رویداد خواهیم ماند.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی