|

سلفی دلرُبای "نیکی مظفری" البته با حجابی نیمه؛ چه قرتی بازیای تو آینه داره!

niki mozaffaei shayanews

نیکی مظفری دختر جذاب مجید مظفری است که به تازگی تصویری زیبا از خود در آینه برای یادگاری منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نیکی مظفری بازیگر مطرح ایرانی است که البته نصف مخاطبین او را از طریق پدرش مجید مظفری بازیگر با سابقه و دوست داشتنی می شناسند.

به گزارش«شایانیوز» همانطور که بسیاری از هنرمندان عزیز پسران و یا دخترانشان را هم به این عرصه آوردند مجید مظفری هم همین کار را کرد اما تعداد اندکی مثل پندار اکبری همانند پدرش معروف می شود و بیشتری ها استعداد را دارند اما نمی توانند مثل پدر و یا مادر بازیگرشان خفن شوند!

از این ها که بگذریم نیکی خانم مظفری بازیگری بی حاشیه است که در اینستاگرام هم فعالیت دارد و بیش از 300 هزار کاربر دنبال کننده او هستند. وی به تازگی تصویری زیبا از خود منتشر کرد که البته مثل بسیاری از بازیگران خانم از فیلتر اینستایی استفاده کرده است.

نیکی مظفری

نیکی مظفری در رشته معماری تحصیل کرده است ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری وارد این عرصه شد. او دوسال در کلاس های استاد حمید سمندریان آموزش دیده است و همچنین از کودکی به صورت تجربی بازیگری را نزد پدرش , یاد گرفت. او علاوه بر حرفه بازیگری به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است و این کارها از فعالیت های مورد علاقه اوست.

نیکی مظفری و مجید مظفری

بیوگرافی نیکی مظفری:

نیکی مظفری متولد 28 شهریور ماه 1366 در تهران وبازیگر می باشد وی دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است! نیکی خانم در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود ولی سر از معماری و آن هم در لندن درآورده است.

نیکی مظفری

نیکی مظفری علاوه بر بازیگری و معماری در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های پدرش را هم در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و بیست سالی می شود که مادرش مرحوم شده است.

نیکی مظفری: دوست دارم پدرم زن بگیرد

دوست دارم برای پدرم زن بگیرم و به همه فرزندانی که پدر و مادران شان تنها هستند این موضوع را پیشنهاد می کنم. 

بسیار به هم وابسته ایم

کم تر پیش می‌اید که پدر و دختر ها بیش تر ساعت های روز کنار هم باشند، برنامه های سفر و تفریحات پایان هفته شان باهم گره خورده باشد و خلاصه از هر فرصتی برای کنار هم بودن استفاده کنند. ولی برای مجید مظفری و دخترش نیکی قضیه این چنین نیست.

این پدر و دختر آرتیست رابطه خوبی دارند و در روزهای تلخ و شیرین زندگی کنار هم هستند. هیچوقت از دست هم غمگین نمی شوند و روابط شان مثل دو رفیق شفیق است.

نیکی مظفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی