|

دلبری "نیکی خانمِ جذاب" با یه کت چهارخونه؛ گوشوارش چه لاوی میترکونه!

niki mozaffaei shayanews

نیکی مظفری بازیگر جوان و دختر مجید مظفری می باشد که به تازگی تصویری جذاب و دلربا از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیکی مظفری بازیگر مطرح ایرانی است که البته خیلی ها او را در وهله اول از طریق پدرش مجید مظفری شناخته اند. وی حدودا بیست سالی می شود که همراه با پدرش زندگی می کند و رتابطه ای بسیار گرم و صمیمی دارند.

به گزارش«شایانیوز» نیکی مظفری همانند آقای بازیگر پا به این عرصه گذاشته است اما مثل خیلی از هنرمندان که فرزندانشان را هم وارد بازیگری کردند اما آنچنان معروف نشدند، شد. نیکی مظفری از چهره و استایل زیبایی برخوردار است و همانند پدر خوشتیپ!

وی در اینستاگرام بیش از 300 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند. نیکی خانم تصاویر زیادی از خود منتشر می کند و به تازگی هم یکی از همین تصاویر را پست کرد که در آن پوششی شیک با یه کیف صورتی جذاب دارد.

نیکی مظفری

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری متولد 28 شهریور ماه 1366 در تهران وبازیگر می باشد وی دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است! 

نیکی مظفری در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود  ولی سر از معماری و آن هم در لندن درآورده است و دارای مدرک کاردانی معماری است.

نیکی مظفری دو سال در کلاسهای بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. علاوه بر بازیگری و معماری در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است.

نیکی مظفری

دوست های صمیمی نیکی خانم

شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمی ترین دوست های نیکی مظفری هستند. نیکی مظفری به تیم فوتبال استقلال علاقمند بوده و بازیکن محبوبش هم فرهاد مجیدی است.

نیکی مظفری

مجید مظفری: من و نیکی جان از هنگامی که همسرم درگذشت تنها زندگی می کنیم و بسیار به هم وابسته ایم. روابط ما خیلی بیشتر از روابط پدر و فرزندی، رابطه ای دوستانه است. خیلی برای هم وقت می گذاریم و در مورد چیزهای مختلفی با هم صحبت می کنیم. باوجود نیکی من هیچوقت در زندگی ام حس کمبود و تنهایی نداشته ام.

نیکی مظفری

نیکی مظفری: بسیار اهل سفر هستیم و هر وقت زمان خالی داشته باشیم سریعاً برنامه سفر می ریزیم. بابا خیلی خوش سفر است و ما تا به حال به جاهای مختلفی در ایران و دیگر کشورها سفر کرده ایم.

 نخستین باری که از ایران خارج شدم را فراموش نمی کنم. اولین سفر خارجی ام کشور ترکیه بود و آن زمان 10 ساله بودم و خیلی هیجان زده بودم و می گفتم« به به این جا چه قدر خارج است».

نیکی مظفری

نیکی مظفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی