|

خوشمزه جات شاخدار سارا و نیکا که هیشکی جز اونا نداره؛ دُخیا جا ناخون بیل کاشتن!

nika and sara forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی که دیگه شده پا خانوم شدن برای خودشون، اینبار از خوشگلاسیون آرایشگاهی خود رونمایی کردن که جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- خب دیگه اگه از بیننده های سریال های تلویزیونی بوده باشید که قطعااا سریال پایتخت و سارا و نیکاش رو میشناسید! اما حتی اگه از این مدل مخاطبین بااا کلاس باشید که به قول خودشون سمت تلویزیون و سریال ایرانی نمیرن هم باشید باز احتمالا با سارا و نیکا آشناییت دارید چون دو قلوهای بلای نقی خان آوازَشون به همه جا رسیده چرا که سارا و نیکا یه زمانی شده بودن قطب حواشی سلبریتیا!

اما سارا و نیکا حالا شدن دخترای تینیجری که دیگه نمک نمک دارن وارد سن و سال جَوونی میشن و بچگی که هیچ، حتی دیگه نوجوونی رو هم دارن پشت سر میذارن! اما سارا و نیکا همچنان اگه به چهره هاشون نگاه کنید فکر میکنین 15 سالشونه و بی بی فیس هستند. هرچند که دوقلوهای نقی بسیار زیاد علاقمند به آرایش و میکاپ های غلیظ می باشند و همواره سعی دارند تا چهرشون رو بزرگونه نشون بدن اما دست آخر بازم گوگولی و جوجو فیس هستند!

سارا و نیکا هواداران بسیاری دارن و همچنان محبوب دل یکسری از مخاطبین شدن که اللبته اونها هم همسن و سالان خودشونن ولی خب به هر حال این دو خواهر پیجاشون میلیونیه و با وجود فعالیت کمی که دارن تعداد بالاییه! در ادامه استوریای جدید نیکا فرقانی رو مشاهده می کنید که رفته خوشگلاسیون و ازشون رونمایی کرده!

خوشمزه جات شاخدار سارا و نیکا که هیشکی جز اونا نداره!

اما جدا از اینها که خب مد شده خانومایی که حتی یک کاربر عادی هم هستند و در فضای مجازی فعالیت دارند بازم تا یه تغییری در ظاهرشون ایجاد میکنن میان تو اینستاشون گزارش میدن تا خودنمایی لازمه صورت بگیره!

دیگه شما فکر کن بلاگر و یا یک چهره مشهور هم که باشی قطع به یقین نمیذاری پولی که برای اون خوشگلاسیون خرج کردی هدر بره و یه ده باری ازش استوری میذاره. اما خب بخوایم نگاهی به تولید محتوای این روزای خانومای مشهور هم نگاهی بندازیم میبینید که محتوای پیجشون شده همین موارد که خب سارا و نیکا هم سن و سال بالایی ندارن بنابر این قطعا از این موارد خوششون میاد.

اما نیکا خانوم بعد از نشون دادن ناخوناش، یه بومرنگم از خوشمزه ای که با همراهش داشت میخورد گذاشت که خب اینو تولید محتوایی دیگر هستش که به چه در کاربر میخوره خدا داند!

ژستای جدیدی که سارا و نیکا برا تولدشون اومدن و همرو متعجب کردن!

حالا همونطور که گفته بودیم سارا و نیکا دیگه دارن وارد سن جوانی میشن و حالاتی کاملا زنانه دارند. سارا خانوم و نیکا خانوم گرچه هنوز رفتارهایی کودکانه درشون دیده میشه اما با توجه به اینکه اوایل دهه هشتاد به دنیا اومدن و تازگیا 19 ساله شدن، تولدی جالب برای خود در کشتی گرفتن و تصاویری هم منتشر کردند که همرو شوکه کرد.

بالاخره و سارا و نیکا هم نشون دادن یه ژستای ریزی بلدن چرا کمه همیییشه عکساشون با فیگورهایی نداشته بود و کلا یه مدل دوربینو جلوشون میگرفتن و چیک چیک عکس! 

در ادامه تصاویری از دو خواهر مشاهده می کنید که خب تشخصیشون که کدوم سارا هستش کدوم نیکا با شماست!!

nikaforghaniofficial_1659275973_2

Untitled (1)

نیکا خانوم داره جا پای شخصیتِ تو یاغی میزاره!

نیکا فرقانی با انتشار ویدیویی نشان دادند که پا جای پای شخصیت عاطی در سریال یاغی گذاشته اند. در سریال یاغی، شخصیت عاطی یه نوازنده حرفه ای هنگ درام است و به خوبی این ساز را معرفی می کند. حالا هم به اعتقاد کاربران شخصیت عاطی و سازش روی سارا و نیکا فرقانی نیز تاثیرگذاشته است.

البته که نیکا خیلی وقته که رفته تو کار هنگ درام اما خب چندان کار نمیکرد و نشون نمیداد!

سارا و نیکا راه و رسم بتن ریزی رو صورتو یاد گرفتن بَددد!

سارا و نیکا خب همونطور که ابتدای متن گفتیم از سن و سال کم شروع به رفتارهایی کردند که براشون خیلی زود بود. یکی از اون موارد آرایش و رنگ موهایی زنانه و غلیظ بود که از دوقلوها دیده شد. اونها از اونجایی که چهره ای نچرال دارند سعی می کنند تا با میکاپ و فیلتر های اینستایی فِیسی پروتزی بسازند! 
 
جالب اینجاست که سارا و نیکا ادعا دارند اعتماد به نفس خوبی دارند و از چهرشون راضی اند در صورتی که فیلترای اینستا رو دیگه ترکوندن،  میکاپ های غلیظ هم که دیگه راه دستشونه!!
sara.nika.fan.33_1628077902

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در

    اونایی که میگن سریال ایرانی نمیبینن کلاسشون بالا نیست دچار از خودبیگانگی شدند

    • Fg ارسالی در

      اره نکه خیلیم سریالاشون قشنگه همش عشق و عاشقی...لا اقل چندتا کارگردان درست و حسابی داریم ک فیلم میسازن خب جایزشونم میگیرن ولی دیگ اینقدر مزخرف دارن میسازن حال آدم بد میشه ...حداقل باز خارجیا تنوع دارن چ ربطی به اونی ک گفتی داره

  • حنانه 🦢 ارسالی در

    خب الان این چه ربطی داشت
    میشه لطفا دیگه اخبار سایت و نیکا را نگذارید

  • . ارسالی در

    کجا ناخن هاشون بلند بود
    لطفا انقدر شایعه سازی نکنید 🙌

  • ناشناس ارسالی در

    عقل نباشد جان در عذاب است

  • کامنت ناشناس ارسالی در

    به شما چه اونا چیکار میکنن

  • ارین ارسالی در

    یا رب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

  • مهران.ک ارسالی در

    من نمیدونم حال و هوای اونور چجوریه که هر کی میره اونور ۳۶۰ درجه عوض میشه،این دوتا بچه از رو ندید بدید بازی اینکارا رو انجام میدن،اما بقیه سلبریتی های ما مسابقه خوشگلی و خوشتیپی و خریدهای آنچنانی و ... که همش بخاطر ذات همیشگی زنان ایرانیه که از چشم تو هم چشمی اینکارا رو میکنن

  • shaden ارسالی در

    والا آدم میمونه چی بگع

  • نم ارسالی در

    چی بگم

  • کیا ارسالی در

    سلام.قربونه خدا بشم ...یعنی چی اینکارا؟واقعا متاسفم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی