|

استایل خیلی براق و یونیک نیکی کریمی همرو محو خودش کرد؛ بالای طهرون ویلای لوکس خانومو!

niki karimi shayanews

این روزا نیکی کریمی برای فستیوال فیلم برلین حضور پیدا کرده و استایل خانوم بازیگر که براق و عجیب بود مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قطعا نیکی کریمی یکی از بازیگرای جذاب و به نام ایرانیه که با بازی در فیلم وسریال های مختلف سالهاست در این عرصه تلاش کرده و حالا کارنامه کاری خوبی هم برای خود ساخته و حتی در برخی از فیلم ها کمی از اسم نیکی کریمی استفاده می کنند تا اعتبار کار بره بالا و به نتیجه دلخواهشون برسن. مثلا فیلم "آتابای" رو به یاد دارید؟ نیکی کریمی در این فیلم حتی در پشت صحنه حضوری کمرنگ داشت اما خب همین که اسمش اومد وسط ابهت کار به شدت رفت بالا! و یا اصلا سریال شبکه خانگی "یاغی" که مخاطب شنید نیکی کریمی هم درش ایفیای نقش داره کلی منتظر موند تا سکانس های مربوط به خانوم بازیگر بیاد و یه جورای میشه گفت کارگردان عزیز مخاطب رو گول زد چرا که به نظر بسیاری از بینده ها کاراکتر نیکی بانو نه تنها خاص نبود بلکه انگاری تنها برای کِش دادن سریال بود و زیاد به مذاق مخاطب خوش نیومد!

نیکی+کریمی

اما استایل نیکی کریمی تو برلین در حالی که نکته داشت!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضرنیکی کریمی باید بگیم که این چهره از بازیگرانی هستش که برای مراسمات خاجی به مانند لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی زیاد دعوت میشه و حضور پیدا میکنه. نیکی کریمی اینبار در فستیوال فیلم برلین حضور داشت و با توجه به اینکه همه نگاه ها به سمت او بود، خانوم بازیگر با استایلی تیره و براق دیده شد.

اما از حواشی این استایل بخوایم بگیم باید اشاره کنیم که نیکی کریمی با این ظاهر از نظر کاربران هم زیبا بود و هم پوشیده اما خب سبک توربانی که به سر داشت باعث شد تا برخی به اشتباه کشف حجاب ببین، اما در اصل اینطور نیست!

download (1)

download

اما نیکی کریمی، امسال به عنوان سخنران و اهدا کننده‌ی جوایز در مراسم shooting stars انتخاب شده بود.

لباس خانوم بازیگر پیراهنِ یقه گردِ مشکی با پارچه‌ی پلیسه که سیلوئت A داشت، انتخاب این بازیگر برای حضور در فرش قرمز بود. نکته‌ی قابل توجه در این پیراهن، کمربندِ پهن سرمه دوزی شده بود.

این مدل یقه گرد + پلیسه باعث حجیم‌تر به نظر رسیدن فرم سینه‌ها میشه. ایده سِت بودن رنگ گوشواره با قسمتی از طرح کمربند هارمونی جذابی بین بالاتنه و میان تنه اندام ایجاد کرد.

البته که نیکی کریمی در شب اول نیز حضور داشت اما با لباسی نه چندان زیبا و چهره ای به شدت آشفته دیده شد که این لوک، نسبت به اوت‌فیتِ شب اول از انسجام و تناسب بیش‌تری برخوردار بود؛ پیراهنی کلاسیک، متناسب با فرم اندامی و درس‌کدِ مراسم!

download (2)

اما قهر نیکی کریمی با آتابای سر صحنه!!

نیکی کریمی گرچه سالهای ساله که تو این عرصه فعالیت داره اما هنرش رو تنها در بازیگری محدود نکرد و خانوم خانوما کارگردانی و نویسندگی هم داشته که خب میشه گفت اتفاقا از فیلمای خیلی شاخ پرده نقره ای هم به حساب میاد. شاید براتون سوال بشه چه فیلمی، کو کجا؟ که خب باید بگیم فیلم "آتابای" که با زبان ترکی هستش از آثار نیکی کریمی و هادی حجازی فر محسوب میشه که با استقبال خوب مخاطب همراه شد.

آتابای با حواشی بسیار زیادی همراه بود. از ترکی صحبت کردن در فلیم و اعتراض فارسی زبانان تا صحنه های عجیبی که درش ساخته شده بود. مثلا در یکی از سکانس ها هادی حجازی فر یا همون آتابای، میون درختا میدوعه و صورتش خیلی زخمی میشه. هادی خان در رابطه با این سکانس و و قهر نیکی کریمی صحبت هایی میکنه که جالب هستند.

بیوگرافی جذاب نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست. وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است. اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

3039-n k 2

ویلای لوکس نیکی کریمی اون بالا مالاهای تهرون!

نیکی کریمی مدتی پیش تصویری از حیاط خونه منتشر کرد که با حواشی مختلفی همره بود. اینجاست که مشخص شد شما وقتی بازیگر باشی حتی با عادی ترین تصاویر هم ممکنه برین زیر هزاران سوال. این عکس ویلای نیکی کریمی رو نشون میداد که در زعفرانیه قرار داره و بسیاری از کربران به پولدار بودتن این چهره اشاره کردند.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی