|

وقتی سگ پشمالو و چشم دکمه ای لیلا اوتادی آهنگ میخونه / چه کارا واسه دوزار فالوور

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتادی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم بی حاشیه سر میکنه ولی بعضی وقتا یه حرکت بی منظور براش حاشیه میسازه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که خانوم بی نهایت بی سر و صدا بی حاشیه هست یعنی با وجود این که در زمان ایشون خیلی از بازیگرای هم سن سالش مثل الناز شاکردوست یه عالمه حاشیه داشتن ولی خب ایشون اینطور نبود و خیلی آروم به فعالیت هنریش ادامه میداد به خاطر همین موضوع لیلا اوتادی اونقدرا که باید و شاید توی فیلم های این روزا بازی نداره ولی خب باز هم از آخرین کارهاش میشه به "نیوکمپ" اشاره کرد که خب به نظر خیلی ها زیاد محصول خوبی نبود و البته  که لیلا خانوم این اوخر کار اجرا هم انجام داد توی برنامه ی "چیدمانه" که خب این نشون میداد ایشون فعال شده.

ولی خب این یه امید واهی بود برای طرفداران لیلا اوتادی که فکر میکردن ایشون اومده که بمونه و بیشتر از این ها جلوی دوربین باشه چون لیلا خانوم طبق عادت دوباره برگشت به کنج خلوت خودش و خبر آنچنانی ازش نیست و هرازگاهی با یه استوری اعلام حضور میکنه که خب این موضوع برای دوستداران ایشون ناراحت کننده هست چون دوست دارن که سلبریتی و بازیگر موردعلاقه ی خودشون رو بیشتر ببینن هر چند که بودن اینستاگرام هم یه خوبی که داره اینه که نمیذاره ارتباط طرفدارای افراد معروف باهاشون به کلی قطع بشه چون بالاخره از پیج هاشون میشه اونا رو دنبال کرد. حالا بریم به سراغ این روزای لیلا خانوم که از خودش رخ نشون نداده ولی از حیوون پشمالوش چرا.

لیلا اوتادی

وقتی همه منتظرن لیلا اوتادی رو ببینن ولی پشمالو دماغ فندقیش میاد جلو دوربین!

این روزا خیلی از افراد هستن که طرفدار حقوق حیوانات هستن و خواستار این موضوع که با اون ها برخورد درستی بشه چون در این سال ها یه سری از رفتارها رو با حیواناتی مثل سگ دیدیم که اصلا انسانی نبود مثل بستن سگ به ماشین و حرکت کردن و کشیدن این موجود خدا روی زمین که خب حرف زدن راجبش هم میتونه دل هر کسی رو ریش کنه ولی در این بین خیلی ها هنوز نمیتونن این موضوع رو قبول کنن که حیوانات رو توی خونه نگه دارن و خب این دسته و اون دسته ای که حیوان خانگی دارن در خیی از اوقات نمیتونن با هم به یه تفاهم برسن که خب به همین خاطر اختلاف نظر بیشتر میشه.

ولی حالا در این سال های اخیر خیلی از بازیگرا اقدام به نگهداری از حیواناتی مثل سگ و گربه کردن که خب حتی باعث خشم خیلی از طرفدارهای اون ها هم شده این حرکت مثلا همسر دوم پیمان قاسمخانی یه گربه داره که گربه اش سرطان گرفته بود و یه عالمه هزینه کرده بود که این گربه رو درمان کنه که در این بین خیلی ها از این موضوع خوششون نیومده بود و به ایشون گفته بودن که یه عالمه بچه ی مریض هست که هزینه ی درمان ندارن واقعا لازمه این پول برای یه گربه خرج بشه؟ که خب همون بحث و اختلاف نظر مطرح هست اینجا یعنی یه عده موافق و یه عده مخالف!

لیلا اوتادی

حالا چرا اینا رو گفتیم چون لیلا اوتادی به تازگی یه استوری گذاشته از پامرین کوچولو و پشمالوش که به نظر لیلا خانوم داره آهنگ صادق بوقی رو که این روزا خیلی سر و صدا کرده رو میکنه و لیلا خانوم نظر سنجی گذاشته آیا فالووراش موافقن که همون آهنگه یا نه ولی خب یه عده ناراحت شدن که چرا ایشون یه سگ رو با یه انسان مقایسه کرده و خب باز هم همون اختلاف نظرها پیش اومده و این بار خانومی بی حاشیه با دست خودش برای خودش حاشیه ساخته!

لیلا اوتادی هم میخواد از تبلیغات پول دربیاره دیر اومدی خانوم!

اگر خاطرتون باشه یه زمانی حضور بازیگرا توی اینستا بسیار پر رنگ بود و یه اکیپ خاصی از اون ها هر روزا یه آرایشگاه به آرایشگاه دیگه، از یه مزون به یه مزون دیگه بودن اون هم جهت تبلیغات و پول بیشتر درآووردن و این روزا از این گروه تعداد کمتری  باقی مونده ولی خب هنوز هم هستن مثل نیوشا ضیغمی، نفیسه روشن، بهنوش بختیاری و... که خب اینا دیگه خیلی قدیمی هستن در این موضوع و بهنوش و نیوشا که دیگه اصلا بازی آنچنانی هم ندارن جلوی دوربین بنابراین برای اینجور مواقعشون تبلیغات یه راه ساده برای پول درآووردن هست.

حالا چرا اینا رو گفتیم چون لیلا خانوم هم حالا به تازگی زده تو کار تبلیغات ولی خب لیلا خانوم واضح نمیاد علنی کنه این موضوع رو مثلا اینطوری که استوری گذاشته یعنی یه جوری نشون داده که با صاحب پیجی که داره تبلیغش رو انجام رفیقه و از لفظ دکتر براش استفاده کرده که شدت صمیمیت رو نشون بده ولی خب لیلا اوتادی دیر میاد  و زود میره یعنی این اواخر یه چندباری اینطوری تبلیغ گذاشت ولی دیگه اونم نمیذاره!

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی