|

کلاهبرداری از همنام دوج کوین!!

DOGCOIN

به گفته شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield، DogeMother یک پروژه کلاهبرداری است که خریداران...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield، DogeMother یک پروژه کلاهبرداری است که خریداران را به دام انداخته است.طبق داده‌های ارائه شده توسط شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield، DogeMother، یکی از شاخه‌های بیشمار Dogecoin، در واقع یک پروژه کلاهبرداری است.

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصاد آنلاین قیمت این ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره BNB تا 91 درصد سقوط کرده است.DogeMother توسط توسعه دهندگانش به عنوان "مراقب ترین" توکن مطرح شد که مجموعاً 1000000 توکن عرضه کرد.توسعه دهندگان ادعا کردند که همه تصمیمات توسط جامعه این توکن گرفته شده است وتوسعه دهندگان به مردم قول داده بودند که برای خرید این توکن پاداش تضمینی بدهند.

با این حال، این پروژه دارای وعده های تو خالی بیشماری بود در وب‌سایت رسمی این پروژه ادعا شده بود که می‌توان با سود حاصل از سرمایه‌گذاری، یک لامبورگینی خرید،قولی که معمولاً توسط کلاهبرداران داده می‌شود.

کانال تلگرامی این توکن دیگر در دسترس نیست.

کلاهبرداری های اینگونه یا به اصطلاح هانی پات Honeypot)) معمولاً کاربران را به خرید یک ارز دیجیتال خاص با وعده های بزرگ در صورت نگه داری و جلوگیری از فروش آنها وادار می کند.

 این توکن ها طوری طراحی شده اند که برداشت‌ آن‌ها برای همه مقدور نیست، و فقط کاربرانی که در لیست سفید هستند مجاز به برداشت وجه هستند. بیشتر این توکن‌ها معمولاً در زنجیره BNB ظاهر می‌شوند، که به دلیل هزینه‌های ارزان امکان ایجاد آسان توکن‌های جدید را فراهم می‌کند.

اگرچه جنون خرید میم کوین ها کمتر شده است، اما کلاهبرداران همچنان در تلاش هستند تا با جذب سرمایه‌گذاران جدید با توکن‌های مشکوک که اغلب به کلاهبرداری‌های آشکار ختم می‌شوند، از آن سود ببرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی