|

تلاش های مکرر!

این همه تلاش اتریوم برای چیست؟!

ethereum

اتریوم مدتی در تلاش است تا ....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اتریوم مدتی در تلاش است تا به مناطق بالاتر از  منطقه مقاومت 1620 دلاری و میانگین متحرک ساده 100 یک ساعته دست یابد  و سعی کرد که قدرت خودرا افزایش دهد ولی با شکست مواجه شد و موفق به انجام اینکار نشد؛ از طرفی سقف قیمت روزانه خود را نزدیک به تراز 1648 دلار ثبت کرد و به روندی نزولی بازگشت.

این اصلاح نزولی قیمت را به زیر سطوح 1580 دلار و 1550 دلار کشاند و تا کف 1535 دلاری ادامه یافت. در حال حاضر بالاتر از مقاومت 1550 دلاری و سطح فیبوی اصلاحی 23.6% روند نزولی 1648 دلار به 1535 دلار در حال تحکیم است. یک خط روند صعودی کلیدی نیز با حمایتی نزدیک به 1560 دلار در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD در حال شکل گیری است.ولی اگر اتریوم نتواند از مقاومت 1600 دلاری عبور کند، با یک حرکت نزولی دیگر به سمت حمایت 1560 دلاری و SMA 100 کاهش می یابد. حمایت مهم بعدی نیز نزدیک به 1535 دلار دیده می شود. پایین تر از این سطح، قیمت احتمالاً دوباره به 1500 دلار می رسد و مسیر خود را به سمت منطقه 1420 دلاری ادامه می دهد.

ازطرفی طبق گزارش کوین دسک، کیف پول اتریوم بیل موری، کمدین سرشناس آمریکایی، ساعتی پس از دریافت وجوه حاصل از یک حراج خیریه NFT، هک شده است. در این حراج خیریه NFT که با الهام از زندگی او برگزار شده بود، ۱۱۹.۲ اتریوم به ارزش حدود ۱۸۵٬۰۰۰ دلار جمع‌آوری شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که هکر وجوه دزدیده‌شده را به یک آدرس مرتبط با صرافی بایننس و یونین چین (Union Chain) منتقل کرده است. و نکته قابل توجه این است که سازنده برتر سرورهای استخراج ارزهای دیجیتال، فریم‌ور (firmware) اتریوم کلاسیک را در وب‌سایت خود برای ANTMINER منتشر کرد. این به‌روزرسانی در واقع ممکن است به این رمزارز کمک کند تا با استفاده از ماینرهای بیشتر در شبکه خود، بهترین استفاده را از این سناریو ببرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی