|

تحولی عظیم که شیبااینو را ذوق زده کرد!

Shiba Inu Listing

صرافی رمزارز مستقر در بحرین، شیبا اینو را فهرست میکند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- CoinMENA، پلتفرم دارایی های دیجیتال معروف مطابق با شریعت، اخیراً یک اشاره مهم در مورد لیست احتمالی بعدی خود ارائه کرده است. در یک توییت اخیر، CoinMENA تایید کرد که در هفته آینده از یک ارز دیجیتال با مضمون سگ‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

CoinMENA با جلب توجه به فهرست آتی خود، سرنخ مرموزی را منتشر کرد و گفت: «من همان سکه سگ میم هستم که ایلان ماسک درباره آن توییتی نمی‌کند». این گمانه زنی های شدیدی را برانگیخت که شیبا اینو ممکن است دارایی دیجیتال بعدی باشد که در پلتفرم CoinMENA ارائه می شود زیرا ایلان فقط در مورد Dogecoin توییت می کند. 

علاوه بر این، CoinMENA Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی SHIB را به همراه چهار عضو اختصاصی دیگر انجمن در توییت خود تگ کرد. این اقدام عمدی نشان‌دهنده تلاش‌های CoinMENA برای جلب توجه آن‌ها است و قویاً نشان می‌دهد که Shiba Inu در آستانه اضافه شدن به مجموعه دارایی‌های دیجیتال CoinMENA است.

CoinMENA یک ارائه دهنده خدمات دارایی رمزنگاری است که دفتر مرکزی آن در  بحرین است و با اصول شریعت مطابقت دارد. بانک مرکزی بحرین آن را تحت گواهینامه رده 3 مجوز داده است. این پلتفرم کاربران را قادر می سازد تا با خیال راحت و ایمن بیش از 25 دارایی دیجیتال را خریداری، بفروشند، ذخیره و دریافت کنند. علاوه بر این، تسهیلات واریز و برداشت وجه به ارز محلی کاربر را ارائه می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی