|

مشکل بزرگ پرسپولیس یحیی گل محمدی!

بازیکنان پرسپولیس در بازی های گذشته این تیم دچار افت شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکنان پرسپولیس دچار افت شدیدی شده اند و این موضوع در بازی هایی که این تیم به نمایش می گذارد محسوس است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این موضوع هم شامل بازیکنان قدیمی تر این تیم نظیر مهدی عبدی، میلاد سرلک، سعید آقایی و مهدی ترابی می شود و هم بازیکنان جدیدتر به گونه ای که حتی هنانوف و رامین رضاییان نیز به نظر می رسد دچار این افت شده و بازی که دیشب ارائه دادند به هیچ وجه با بازی هایی که در ابتدای حضور خود در پرسپولیس به نمایش گذاشتند قابل قباس نیست.

در این میان دلایل زیادی می تواند برای این افت دسته جمعی مطرح شود؛ از فشار روحی روانی زیادی که روی مجموعه تیمی وجود دارد تا چرخه تمرینات تیمی اما آن چه که مشخص به نظر می رسد تمامی بازیکنان پرسپولیس این افت را تجربه کرده اند. به گونه ای که مرور بازی های بازیکنانی چون حامد لک، میلاد سرلک، سعید اقایی، علی شجاعی، رامین رضاییان، وحدت هنانوف و ... با زمانی که تازه به پرسپولیس پا گذاشته بودند نشان می دهد آن ها از آمادگی قبلی به دور هستند. 

این افت شامل بازیکنان قدیمی تر نیز شده است. مهدی ترابی و مهدی عبدی و امید عالیشاه و بقیه نفرات قدیمی تر نیز با روزهای خوب خود فاصله دارند و بی شک کادرفنی پرسپولیس باید بیش از هر کسی علت این موضوع را بداند.

باید منتظر بود و دید در فاصله زمانی که سرخ ها تا بازی هفته 25 خود دارند می توانند به نوعی تمرین کنند که در چند هفته پایانی به روزهای خوب خود برگردند یا این افت همچنان ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی