|

(عکس) استقلال 9 نفره به پرسپولیس نباخت!

هواداران پرسپولیس همواره از بازی که تیمشان با 9 نفر برابر استقلال نباخت می گویند.

لینک کوتاه کپی شد

دربی های پایتخت خاطرات زیادی برای هواداران سرخابی ها رقم زده است، لحظات  در این بازی ها به قدری مهم است که سالهای سال مورد مثال هواداران دو تیم قرار می گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یکی از مهمترین خاطرات هواداران پرسپولیس بازی ۹ نفره این تیم در بازی دربی مهم و تاریخی ۲ مهرماه سال ۷۸ است ، جایی که آل مهنا داور عربستانی قبل از پایان نیمه اول نادرمحمدخانی و اسماعیل هلالی را از پرسپولیس اخراج کرد تا پرسپولیس یک نیمه را ۹ نفره برابر استقلال بازی کند و با گرفتن نتیجه تساوی به این روز بزرگ ببالد.

این اتفاق در حالی در آن روز در ورزشگاه آزادی رقم خورد که کمتر از شش ماه قبل از آن و در روز ۲۰فروردین سال ۷۸ دربی پایتخت شاهد ۹ نفره شدن آبی ها در برابر پرسپولیس در ۹ دقیقه پایانی بازی( با احتساب وقت های اضافه ) بود. آن بازی هم داور عربستانی داشت. عبدالرحمان زید داور عربستانی در حالی که نتیجه دربی با گل هاشمی نسب برای پرسپولیس و فرد ملکیان برای استقلال با نتیجه یک بر یک تساوی دنبال می شد، در دقیقه ۸۵ بازی محمد تقوی و در دقیقه ۸۸ رضا حسن زاده را از بازی اخراج کرد  تا استقلال در برابر حریف خود ۹ نفره شود. داور بازی که شش دقیقه وقت اضافه در آن بازی گرفت، در دقیقه ۹۲ نعیم سعداوری از پرسپولیس را هم با کارت قرمز از جریان بازی اخراج کرد، تا نتیجه پایانی تساوی دو تیم باشد.

1840421

البته که فاصله زمانی ۹ نفره شدن دو تیم در این دو بازی قابل مقایسه نیست، ولی ۹ دقیقه زمان هم برای تیم ۱۱ نفره در برابر تیم ۹ نفره فرصت کمی  برای رسیدن به پیروزی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی