|

ستاره گل گهر به بازی با پرسپولیس می رسد!

ستاره گل‌گهر که در این فصل نمایش خوبی برابر استقلال و‌ پرسپولیس داشته، با رفع مصدومیت می تواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا شکاری ستاره جوان گل‌گهر که پیش از این مورد توجه پرسپولیس نیز قرار داشت، در دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم جام حذفی بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او در دقیقه 52 روی یک ضربه ایستگاهی که از سوی محمدرضا حسینی ارسال شد، موفق شد با ضربه سر گل اول شاگردان الهویی را به ثمر برساند تا نشان دهد یکی از مهره های تاثیرگذار سیرجانی هاست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ شکاری که در همین دیدار مقابل پرسپولیس دقایقی پس از به ثمر رساندن گل آسیب دید و در دقیقه 70 جای خود را به وسلی گومز برزیلی داد، با استراحتی مناسب و رفع مصدومیت بار دیگر آماده بازی با پرسپولیس است.

این بازیکن در بازی قبلی مقابل آلومینیوم نیز می توانست در زمین حاضر باشد اما  به خاطر جلوگیری از مصدومیت مجدد، کادر فنی گل‌گهر تصمیم گرفت به او استراحت دهد تا برای بازی با پرسپولیس با آمادگی کامل راهی زمین شود.

از این رو شکاری مشکلی برای همراهی گل گهر در بازی با پرسپولیس نخواهد داشت. خلاف اریک باگناما و مسیح زاهدی که هنوز وضعیت شان مشخص نیست و با وجود تلاش های کادرپزشکی گل گهر، باید دید می توانند روز جمعه در زمین حاضر باشند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی