|

مهدی قایدی به لیگ ممنوعه می رود؟

مهدی قایدی

قرارداد مهدی قایدی با استقلال تمام نشده اما باشگاه در تلاش برای ترانسفر وی است این در حالی است که قایدی پیشنهادی هم از امارات دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ظاهراً مهدی قایدی پیشنهادی از لیگ امارات دارد که شاید با حضور او طلسم حضور بازیکنان ایرانی در این کشور شکسته شود.

به گزارش«شایانیوز»، خبرورزشی در این باره نوشت: سال‌های سال است که بازیکنان ایرانی در تیم‌های اماراتی بازی نمی‌کنند و این به خاطر تحریف نام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال امارات بوده است.

اما بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال امارات فصل جدید لیگ برتر این کشور با نام جدید برگزار می‌شود. به این بهانه می‌شود در فصل آینده شاهد حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های اماراتی باشیم. حتی گفته می‌شود فرهاد مجیدی به دلیل ارتباط خوبی که با فوتبال امارات دارد احتمالا مهدی قایدی را به یکی از تیم‌های اماراتی معرفی خواهد کرد. 

پیش از تحریف نام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال امارات بازیکنان ایرانی زیادی به عضویت تیم‌های اماراتی در آمدند که یکی از آنها فرهاد مجیدی بود و سال‌های سال در تیم الوصل ارایه گر بازی‌های درخشانی بود. به نظر می‌رسد مهدی قایدی بهانه خوبی برای شکستن طلسم عدم حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های اماراتی است.

قرارداد مهدی قایدی با تیم استقلال هنوز به پایان نرسیده است اما باشگاه استقلال در تلاش برای ترانسفر این بازیکن است و فرهاد مجیدی هم با خروج نام مهدی قایدی از لیست استقلال با شروطی خاص موافقت کرده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی