|

قفسه‌ دیواری انتخابی زیبا در چیدمان دکوری/ دیوار خانه را از حالت خسته کننده خارج کنید

قفسه‌ بندی دیواری فضای ذخیره‌سازی اضافی را فراهم می‌کند و راه‌حلی عالی ارائه می‌دهند برای فضای خالی دیواری که به نظر می‌رسد، نمی‌توانید پر …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علاقه به افزودن زیبایی به خانه با وسایل دکوری رو به فزونی است؛ برخی این لوازم را درون کمدی شیشه‌ای و بوفه قرار می‌دهند و برخی دیگر از میز عسلی استفاده می‌کنند. بعضی نیز کابینت‌ها را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که قابلیت استفاده برای دکوری را هم داشته باشد. اما گزینه مناسب برای این کار قفسه‌های دیواری است؛ درواقع یک راه همه کاره برای شیک کردن فضا محسوب می‌شود. قفسه‌ها نه تنها فضای ذخیره‌سازی اضافی را برای فضاهای کوچک اضافه می‌کنند، بلکه راه‌حلی عالی ارائه می‌دهند برای فضای خالی دیواری که به نظر می‌رسد، نمی‌توانید پر کنید. از ورودی تا اتاق غذاخوری و… ایده‌های قفسه بندی، دیوارهای شما را از حالت خسته کننده به بخشی زیبا تبدیل می‌کند. با ما همراه باشید تا در این رابطه بیشتر بدانیم.

1

وسایل دکوری را کنار هم قرار دهید

اگر غرق در کتاب‌ها، گیاهان و سایر دکورهای متفرقه هستید، سعی کنید با چند قفسه دیواری یک طرح منسجم ایجاد کنید. برای یک نگاه خاص، همه چیز به لایه‌ها مربوط می‌شود. از شکل‌های مختلف استفاده کنید، کتاب‌ها را روی هم قرار دهید، تعدادی از آثار هنری مورد علاقه‌تان را داخل آن بگذارید و اگر از طراحی خود خسته شدید، به سادگی آن‌ها را مرتب کنید و آن‌ها را تغییر دهید تا آن‌طور که دوست دارید شکل جدید بگیرد.

3

2

کمد رویایی خود را بسازید

کمد خود را به یک بوتیک پر زرق و برق با مکان‌های زیبا برای نگهداری وسایلتان تبدیل کنید. ما دوست داریم با چند قفسه دیواری، همه چیز را بی نظم نگه داریم. آنها برای صرفه جویی در فضا و نمایش لباس، لوازم جانبی و کفش‌های زیبای شما عالی هستند. این ایده را می‌توانید در اتاق خواب خود پیاده کنید تا هم فضای کمتری اشغال کند و هم زیبایی چشم نوازی داشته باشد.

4

ظروف خود را آشکارا نمایش دهید

در آشپزخانه خود یا دیوار کنار آشپزخانه را خالی کنید و از آن به عنوان محلی برای نمایش ظروف استفاده کنید تا هم جذاب و جدید باشد و هم دسترسی به آن‌ها راحت باشد. ظروف غذاخوری زرق و برق دار خود را با قفسه‌های باز به نمایش بگذارید تا بتوانید در تمام طول سال از آنها لذت ببرید. علاوه‌بر آن تخته‌های برش، حوله و دستمال آشپزخانه و ماگ‌ها را هم می‌توانید روی قفسه‌ها آویزان کنید و کانتر زیر آن را هم می‌توانید به یک کافی بار خانگی تبدیل کنید.

5

در جایی که به آن نیاز دارید، فضای ذخیره سازی اضافه کنید

با قرار دادن سبد در قفسه‌های خود، به هم ریختگی اتاق خواب را کنترل کنید. پتو، دفترچه یادداشت، ملحفه اضافی و تقریباً هر چیز دیگری را دور بریزید. به دنبال سبدهای ساخته شده از چرم یا مواد بافته باشید تا اتاق خود را به سطح زیبایی از بافت و گرما ببرید.

6

به گیاهان خود یک پایه بدهید

گیاهان و قفسه‌های دیواری جفت عالی را تشکیل می‌دهند. فقط قبل از قرار دادن گیاه در قفسه‌ای در یک اتاق فوق العاده تاریک یا روشن مطمئن شوید که به چه مقدار نور خورشید نیاز دارد. گیاهان مصنوعی بدون نیاز به نگهداری نیز فضای سبزی را به خانه شما می‌بخشند.

7

از قفسه‌های میله‌ای استفاده کنید 

در نهایت، با قفسه‌های میله‌ای در بالای کنسول یا بوفه توجه مهمانان خود را جلب کنید. این نکته به ویژه در صورتی که فضای کافی برای بار چرخ‌دار ندارید به خوبی کار می‌کند. برای صرفه جویی در فضا، از قفسه‌های میله‌ای عمودی بهره ببرید. قرار دادن ظروف شیشه‌ای روی قفسه میله‌ای کافی بار یا آینه در کنار قفسه میله‌ای میز کنسول ایده‌ای جذاب است.

8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی