|

رنگ ترند برای هال و پذیرایی/ سایه‌های قهوه‌ای خونه رو یه لِول باکلاس‌تر میکنه

پس از محبوبیت طولانی مدت رنگ خاکستری سرد اکنون رنگ‌های قهوه‌ای گرم ترند هستند. قهوه‌ای از پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از محبوبیت طولانی مدت رنگ خاکستری سرد اکنون رنگ‌های قهوه‌ای گرم ترند هستند. قهوه‌ای، رنگی کلاسیک و همه کاره و از پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی است. ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر، فضایی گرم و صمیمی ایجاد می‌کند به این دلیل که قهوه‌ای فوق‌العاده تطبیق پذیر است. این رنگ هر سبک طراحی را تکمیل می‌کند، در هر اتاقی خوب عمل می‌کند و با رنگ‌های خنثی و همچنین روشن به خوبی جفت می‌شود. قهوه‌ای سایه‌های متعددی دارد: کاکائویی، بژ، کاراملی، قهوه‌ای مایل به زرد، شکلاتی، نسکافه‌ای و قهوه‌ای مایل به سیاه، می‌تواند یک انتخاب عالی برای تمام اتاق‌های خانه باشد. از آنجایی که رنگی گرم و آرامش بخش است، در اتاق‌های نشیمن و اتاق‌های صمیمی‌تر مانند اتاق خواب ترجیح داده می‌شود. در ادامه به استفاده از رنگ قهوه‌ای در خانه و ترکیبات اشاره خواهیم کرد.

6

اتاق نشیمن خود را به قهوه‌ای درآورید

قهوه‌ای یک انتخاب شگفت‌آور و پیچیده برای یک اتاق نشیمن است. رنگ قهوه‌ای تیره روی دیوارها با پرده‌های قهوه‌ای لایه‌بندی شده با یک مبل مخملی قهوه‌ای و چرم عثمانی پذیرایی خود را تکمیل کنید. هنگام استفاده از یک رنگ در یک اتاق، آن را از طریق مواد و بافت‌های مختلف ترکیب کنید تا تضاد ظریف و زیبایی لوکس ایجاد کنید.

1

قهوه‌ای در اتاق غذا خوری هم جذاب است

کاغذ دیواری قهوه‌ای تیره، کف‌های چوبی قهوه‌ای متوسط و سقف رنگ‌آمیزی خاکستری زغالی، لحن مرموزی را در اتاق غذاخوری رسمی ایجاد می‌کند. طرح رنگ تیره با ترکیبی از عناصر تزئینی معاصر و سنتی مانند صندلی‌های ناهارخوری مخمل سبز، مجموعه‌ای از نقاشی‌های عتیقه با قاب برنجی و چراغ‌های ترکیبی فلزی برجسته می‌شود.

2

قهوه‌ای را با رنگ‌های هم تناژ خود ترکیب کنید

مجموعه‌ای متنوع از آثار هنری، مبلمان، منسوجات و نورپردازی با تناژ رنگ قهوه‌ای را وارد اتاق نشیمن خود کنید. یک فرش قهوه‌ای روشن، مبلی به رنگ جو دوسر، میز قهوه‌ای و یک صندلی چرمی کوچک در کنار هم ترکیبی منحصربه فرد ایجاد می‌کند. پانل‌های پرده قهوه‌ای تیره با جزئیات چین‌دار ظریف پنجره‌ها را قاب می‌کند و ترکیبی از آثار هنری مدرن و کلاسیک یک دیوار گالری جاودانه را تشکیل می‌دهند.

3

کاغذ دیواری و دیوارپوش قهوه‌ای را به خانه خود بیفزایید

کاغذ دیواری قهوه‌ای با چاپ گل به عنوان پس زمینه‌ای زیبا برای تخت سایبان، لوستر کریستالی و رنگ صورتی ملایم در اتاق خواب جذاب عمل می‌کند. با این رنگ می‌توانید سبک کلاسیک و در عین حال عجیبی به اتاق خود بدهید. دیوارپوش‌های قهوه‌ای از آن رو که به رنگ چوب است حس طبیعت را القا می‌کند  ترکیب آن با سایر وسایل به رنگ سبز یا نسکافه‌ای زیبایی می‌آفریند.

44

4

ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای

رنگ سبز زمردی را با قهوه‌ای ترکیب کنید. دیوار را به رنگ سبز درآورید و از یک صندلی مخملی قهوه‌ای، آباژور سه‌پایه و کافی بار چوبی و فلزی ترکیب کنید. طرح رنگی الهام گرفته از طبیعت با رنگ‌های خنثی را با رنگ روشن ترکیب کنید و بافت‌های دنج به ارمغان بیاورید.

5

رنگ قهوه‌ای تناژ بسیاری دارد؛ از طیف روشن تا تیره را دربرمی‌گیرد و ترکیب آن با اکثر رنگ‌ها زیبا جلوه می‌کند. شما با توجه به علاقه خود می‌توانید هر یک از وسایلی که دوست دارید همچون دیوار، پرنده، مبل و… را به رنگ قهوه‌ای درآورید و از دیگر رنگ‌ها همچون سبز، خاکستری، کرم، سفید نیز بهره ببرید. این ترکیب رنگ را می‌توانی در اتاق پذیرایی، اتاق غذا خوری و اتاق خواب استفاده کنید تا فضایی آرام و دنج و در عین حال شیک و مجلل داشته باشید.

7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی