|

سینک ماشین ظرفشویی / انواع سینک ظرفشویی با اونی که واست ظرفم میشوره! کدبانوییه

سینک ها انواع مختلفی دارند که یکی از مدرن ترین اونها سینک ماشین ظرفشویی هستش و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اینکه آشپزخونه از عضو های اصلی هر خونه ای محسوب میشه که خب شکی نیست. اما اینکه داخل خود آشپزخونه چه لوازم و قسمت هایی وجود داره هم اهمیت بسیار بالایی داره. چرا که در واقع اشپزخونه با این عناصره که میشه آشپزخونه، وگرنه یه اتاق خالیه که کاربرد خاصی هم نداره. تو هر آشپزخونه ای مثلث اصلیه کار هست که میشه گاز و یخچال و سینک ظرفشویی. سینک ها انواع مختلفی دارن که بسته به سلیقه و بودجه شما انتخاب و نصب میشن. در حال حاضر تو بازار مدل های مختلف و متنوعی از سینک ها وجود داره که ممکنه ویژگی ها  مشخصات خاص خودشون رو داشته باشند. اما نوعی جدید از سینک ها تولید شده که تبدیل به ماشین ظرفشویی هم میشن. این سبک از سینک های ظرفشویی در واقع در مواقع لزوم میتونن ماشین ظرفشویی شما باشن و بدون اینکه شما ذره ای زحمت به خرج بدید ظرفارو هم بشورن. شنیدین میگن فلان وسیله اونقدری کارایی داره که واست ظرفارو هم میشوره؟ به واقعیت پیوست!

سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ؛ با قیمتی منحصر به فرد

در واقع این سبک از سینک ها از فلز ضد زنگ تولید میشن و میتونن مقاومت خوبی داشته باشند با دوامی متناسب و بالا. از خوبیاشون اینه که خیلی خوب تمیز میشن و با شستشوی زیاد هم دچار آسیب و خوردگی و زنگ زدگی نمیشن. سینک های استیل ضد زنگ براق هست و با استفاده از ما ضدعفونی کننده هم میتونن خیلی خوب تمیز و براق بشن. 

اما خب هر چیزی عیب های خاص خودش رو هم داره و معایب سینک استیل ضد زنگ هم مقاومت پایینش در برابر خراشیدگی هستش. به علاوه اینکه اثر انگشت و لک خیلی راحت روی این مدل از سینک ها میمونه و باید مدام حواستون به تمیز کردنش باشه. این سبک در مقایسه با دیگ سینک ها قیمت پایین تری هم داره.

سینک ماشین ظرفشویی

سینک ظرفشویی کورین؛ روش هیچ لکه ای نمیمونه

از دیگر سبک سبک ها سنگ مصنوعی کورین هستش که برای تولید سینک استفاده میشه در طرح ها  رنگ های متنوعی روانه بازار میشه. 

سینک های سنگ کورین به دلیل مقاومت بالایی که در برابر قارچ و باکتری ها دارن میتونن خیلی راحت تمیز بشن. در حقیقت بافت سنگ کورین جوریه که آب روش موندگار نیست و لکه ای روش نمیمونه. از طرفی هم در برابر خراشیدگی و خوردگی مقاومت مناسب و خوبی داره. سبک های کورین نسبت به سینک های استیل از قیمت بالاتری برخوردارند.

سینک ماشین ظرفشویی

سینک ظرفشویی کامپوزیتی؛ خالدار و طرح دارن

کامپوزیتی ها از ترکیب گرانیت و کوارتز ساخته میشن و میشه گفت مقاومت و دوام بالایی هم دارند. سینک های کامپوزیتی هیچ لکه ای رو به خود نیمیگیرن و مدلشون هم خال داره و ظاهر ساده ای ندارن. در برابر خراشیدگی ها مقاوم و در شکل های متفاوتی همچون اریب و منحنی تولید میشن که اگر دوست داشته باشید در رنگ نیز تنوع بسیار بالایی دارند.

سینک ماشین ظرفشویی

سینک سنگ صابونی میتونه با کانتر یه دست باشه

شاید این سنگ رو تا ب حال نشنیده باشید اما در واقع سنگ ها صابونی برای تولید سینک ها به کار میره که نوعی سنگ مصنوعی شناخته میشه. سینک هایی که از سنگ صابونی تولید میشن معمولا ظاهر خوشگل و باشکوهی دارند که میتونن فضای آشپزخونه رو شیک کنند. از ویژگی های سینک صابونی اینه که میتونن با کانتر و اپن آشپزخونه به خوبی ست و یکدست بشن. 

از طرفی هم مدل این سینک ها اینجوریه که میتونن برش هایی به شکل منحنی یا اریب با لبه هایی نرم و منحنی داشته باشند. اما خب بادی دقت کنید که وزن این سینک ها سبکه و در واقع باید حتما توسط یه شخص ماهر و به صورت اصولی نصب بشن. از بدی های این سبک از سینک قیمت بالایی هستش که دارند و همچنین قابلیت خراشیدگی اونها.

سینک ماشین ظرفشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی