|

جزئیات پیشنهاد بارسلونا به ارلینگ هالند فاش شد!

بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند در تابستان 2022 از همیشه مصمم تر است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا پیشنهاد قراردادی پنج ساله به ارزش 195 میلیون یورو ناخالص برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم نروژی و 21 ساله دورتموند به مینو رایولا ارائه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این که ارلینگ هالند بزرگ ترین هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان است، بر کسی پوشیده نیست. هفته پیش تلگراف هلند اعلام کرد خوان لاپورتا به همراه یوردی کرایوف در موناکو با مینو رایولا جلسه ای داشته اند. امروز روزنامه ال اسپورتیوو کاتالونیا گزارش کرد که ژاوی، سرمربی بارسلونا روز سه شنبه به مونیخ سفر کرد تا شخصاً با ارلینگ هالند که برای گذراندن دوران ریکاوری اش در مونیخ حضور دارد، ملاقات کرده و برنامه های خود را برای او شرح دهد. امروز عصر نیز دپورتس کواترو از پیشنهاد بارسلونا برای ارلینگ هالند پرده برداشت.

خوان لاپورتا در جلسه با مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند قراردادی پنج ساله به ارزش 195 میلیون یورو را برای این مهاجم نروژی پیشنهاد داده است. در این قرارداد پنج ساله، دستمزد ارلینگ هالند فصل به فصل افزایش می یابد و در نهایت در طول پنج سال، او 195 میلیون یورو دستمزد ناخالص دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب که 20 میلیون یورو در فصل اول، 30 میلیون یورو در فصل دوم، 40 میلیون یورو در فصل سوم، 50 میلیون یورو در فصل چهارم و 55 میلیون یورو در فصل پنجم، دستمزد ناخالص ارلینگ هالند در صورت پذیرفتن پیشنهاد بارسلونا خواهد بود. مینو رایولا در مذاکره با لاپورتا به صراحت اعلام کرد که قراردادی سه ساله با بند تمدید قرارداد اختیاری دو ساله را به عقد قراردادی پنج ساله ترجیح می دهد. با توجه به این که ارلینگ هالند تا تابستان 2024 با دورتموند قرارداد دارد، بارسلونا برای جذب این مهاجم باید مبلغی در حدود 80 میلیون یورو نیز به زنبورها پرداخت کند که در واقع همان بند فسخ قرارداد اوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی