|

با استفاده از جزیره یک کلوزت روم لاکچری در خانه خود داشته باشید

در دکوراسیون خانه‌های مدرن و لاکچری اتاق لباس در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید با بهره از یک جزیره زیبایی بیشتری را به اتاق بیفزایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از فضاهایی که در طراحی و دکوراسیون خانه‌های مدرن و لاکچری در نظر گرفته می‌شود، اتاق لباس یا کلوزت روم است. چند سالی است کلوزت روم یا اتاق مخصوص لباس باب شده است و به اتاقی که دارای کمدهای بزرگ و جادار باشد اطلاق می‌شود؛ دراقع به منظم‌تر دیده شدن اتاق و لباس‌ها کمک می‌کند. برخی‌ها گمان می‌کنند برای این کار حتما نیاز است اتاقی را به آن اختصاص داد. اما درواقع چنین نیست و شما تنها با استفاده از کمد دیواری خود می‌توانید یک کلوزت روم بسازید. برای اینکه امروزی‌تر نیز باشد، می‌توانید از یک جزیره هم استفاده کنید تا هم زیبایی بیشتری را به اتاق اضافه کنید و هم فضای ذخیره‌سازی بهتری را فراهم کنید. 

3

با تبدیل کمد دیواری خود به یک واحد بوتیک مانند با یک جزیره، لباس پوشیدن را به لذت بخش‌ترین قسمت روز خود تبدیل کنید. جزایر کمد حس عظمت را اضافه می کنند و درعین حال فضایی را برای لباس‌های تا شده، جواهرات، لوازم آرایشی و موارد دیگر فراهم می‌کنند. 

11

جزیره را متفاوت رنگ کنید

اگر شما فردی نیستید که ظاهری کاملاً هماهنگ داشته باشید، می‌توانید از جزیره به عنوان فرصتی برای القای رنگ‌های پررنگ در کمد لباس خود استفاده کنید. این سبز تیره بسیار شیک به نظر می رسد، به خصوص زمانی که با کشوهای طلایی کلاسیک همراه شود. همچنین می‌توانید جزیره خود را طوری رنگ کنید که با وسایل داخلی و تزئینات شما مطابقت داشته باشد. این باعث می‌شود که مانند یک جزء منسجم‌تر در فضا به نظر برسد، حتی اگر قطعه‌ای باشد که بعداً آن را اضافه کرده‌اید.

1

9

کشوها را در انتخاب جزیره جدی بگیرید

معمول کشوها بهترین راه برای مخفی کردن یا قرار دادن بسیاری از وسایل است؛ اگر یک جزیره کمد با کشوهای ذخیره‌سازی فراوان داشته باشید همیشه مفید است و به راحتی می‌توانید لباس‌های ورزشی، جوراب‌ها و موارد دیگر را درون آن بگذارید.

 

2

جزیره‌های دو نفره

برای زوج‌هایی که یک کمد دیواری مشترک دارند جزیره با کشوهای بسیار و در دو طرف آن ایده آل است. در این صورت هر فرد دارای یک سمت مشخص است که مکان یابی و کنار گذاشتن لباس‌ها را بسیار ساده می‌کند.

5

کاربردهای جزیره در اتاق لباس

اگر اتاق شما کوچک است و نیاز به فضایی بیشتر دارید می‌توانید رخت‌آویزهایی را در کنار جزیره بیفزایید تا کلاه خود را روی آن آویزان کنید یا کشوهای عمیقی را تعبیه کنید برای قرار دادن وسایل بزرگتر. همچنین می‌توانید قسمتی از آن را آینه بگذارید. اولین کشوی آن را هم می‌توانید شیشه‌ای در نظر بگیرید تا جواهرات، کراوات، عینک و ساعت خود را در آن قرار دهید تا هم کاربردی باشد و هم زیبایی آن را بیشتر کند.

8

7

جزیره‌ای برای کفش‌‍ها بسازید

شاید مجموعه لباس‌های شما زیبا و منظم باشد اما چیزی که نیاز دارید مکانی برای کفش‌های اضافی است. با گنجاندن قفسه‌های بلند و نازک که می‌توانند همه چیز را از کفش‌های کتانی گرفته تا شیک‌ترین کفش‌های پاشنه‌شان را در خود جای دهند، جزیره کمد خود را به یک نمایشگر کفش تبدیل کنید. از آنجایی که می‌توانید هر جفت کفش را به وضوح ببینید، لباس پوشیدن بسیار راحت خواهد بود.

10

در انتخاب، ساخت یا خرید جزیره به کارایی که از آن انتظار دارید توجه کنید. جزیره کمد در درجه اول برای نگهداری لباس و لوازم جانبی استفاده می‌شود. یک قطعه مبلمان مستقل که در مرکز کمد قرار گرفته است، دارای یک فضای میز برای قرار دادن و نمایش موقت اقلام و همچنین کشوها یا قفسه های باز برای نگهداری اقلام در مکانی که به راحتی قابل دسترسی است.  همچنین برای داشتن اتاق لباسی زیبا به همراه جزیره لازم است به طرح، رنگ، ابعاد و ظاهر جزیره توجه کنید؛ نورپردازی مناسب آن را فراموش نکنید.

6

12

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی