|

استایل بهاری با دامن / یه جوری قشنگ شو که دلت بخواد به خودت تافت بزنی همینجوری بمونی!

در این مقاله چندتا استایل بهاری با دامن رو بهتون نشون دادیم که میتونید برای زیباتر شدن هر چه بیشتر خودتون به سراغشون برید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر فصلی برای خودش استایل های متفاوتی داره و شما باید با توجه به اون فصل ها به سراغ تیپ مناسبی که میتونید بزنید برید مثلا الان که بهار اومده مسلما با لباس های زمستونیتون خداحافظی کردید و اونا رو گذاشتید ته کمد تا زمستونی که هنوز یه عالمه مونده تا بیاد بنابراین برای بهار باید به سراغ استایل های بهاری برید حالا میخواد اکسسوری های بهاره باشه یا مانتو بهاره در کل فرقی نمیکنه مهم این هست که شما به درستی آیتم ها رو انتخاب کنید و اون ها رو با هم ست کرده و کنار هم دیگه قرار بدید تا اینجوری زیباتر به نظر بیان و صد البته که به استایل شما جلوه ی خاص و زیبایی ببخشن.

حالا برای بهار چه مدل از استایل ها بهترن؟ خب بهار طوریه که اوایل اون هوا شاید هنوز یه مقدار قاطی پاتی باشه و سرد بشه که خب در این حالت بهتره که مانتوها ی پاییزه و یا حداقل یه سوییشرت داشته باشه آدم ولی رفته رفته هوا میره به سمت گرم تر شدن و خب در این حالت باید لباس هایی از جنس پارچه های نازک رو تن کنیم تا هم خنک باشن و هم باهاشون احساس خنکی داشته باشیم و در این بین از اون جایی که طبیعت هم در بهار رنگ و جون به خودش میگیره بهتره که به سراغ آیتم های رنگارنگ بریم و به قولی شهر رو زیبا کنیم حالا در همین راستا میخواهیم در خصوص استایل بهاره با دامن براتون صحبت کنیم که امسال بسیار باب شده پس در ادامه با ما همراه باشید.

استایل بهاری با دامن

دامن جین یه انتخابه فوق العاده جذاب برای بهار

یه سری از لباس ها و آیتم ها در استایل هستن که از قدیم الایام بودن و تا همیشه هم خواهند بود و یه جورایی هرگز از مد نمیفتن و همیشگی اند مثلا در بین اکسسوری ها، انداختن ساعت همیشه مد بوده و هست و هرگز دمده نمیشه البته که شاید مدل ساعت ها تغییر کنه مثلا این روزا خیلی ها به جاس ساعت های کلاسیک و عقربه ای ساعت های دیجیتال دارن ولی بالاخره این اکسسوری رو استفاده میکنن حالا آیتم های جین رو هم نمیشه از استایل افراد حذف کرد چرا که شما حداقل در استایلتون شلوار جین رو خواهید داشت و خب مانتو و کت جین هم در بهار و هم در پاییز یکی از پرطرفدارترین آیتم ها در بین خانوم ها بشمار میاد ولی  یه استایل بهاری خاص که در این ایام میشه زد استایل بهاری با دامن جین هست که بسیار ترند و شیک بشمار میاد و با کت کراپ هم در کنارش میتونه یه ترکیب فوق العاده بسازه.

استایل بهاری با دامن

با دامن های طرح دار از نقطه ی امنتون توی استایل بیرون بیایید

گفتیم که بهار فصل رنگارنگ شدن لباس هاست و خب طبیعت هم حتی در این فصل میره به سراغ لباس تازه اش و یه سبز خوش رنگ تن میکنه که هر کسی رو مجذوب خودش میکنه بنابراین ما هم میتونیم از رنگ های زیادی برای استایل های بهاری خودمون استفاده کنیم که در این بین دامن های رنگارنگ و البته طرح دار میتونن یکی از بهترین گزینه ها باشن که صد البته میشه باهاشون یه استایل بوهمین زیبا خلق کرد که در اون طرح هاو رنگ ها با هم تنیده شدن و یه جلوه ی از سنتی بودن و مدرنیته رو با هم نشون میدن. این رو هم بگیم که این مدل از استایل ها برای بهار بسیار خنک و مناسب اند چرا که بیشتر آیتم های اون ها از جنس نخه.

استایل بهاری با دامن

اگر میخواهید یه استایل بهاری داشته باشید که روی مد باشه دامن پلیسه یه انتخاب عالیه

کالکشن های متنوعی وجود دارن که در فصل های مختلف ازشون رونمایی میشن مثلا یه سالی زمستون، پافرهای بلند مد شدن بعد پافرهای کوتاه و... که خب مردم هم با توجه به این مدها خرید خودشون رو انجام میدن حتی در صورتی که از اون هایی نباشن که پیرو مد هستن ولی خب همه ی ما کمی تا قسمتی مد رو دنبال میکنیم تا دست کم دمده نباشیم و نونوار شدن توی بهار با کالکشن های بهاره یکی از واجباتیه که خیلی ها دوستش دارن!

یعنی شاید در ایام سال این افراد خریدی در زمینه ی لباس نداشته باشن ولی برای عید حتما یه دست مانتو رو میخرن که حالا با مانتوهایی که عید امسال مد شده مثل کت های سوزن دوزی، دامن های پلیسه اومدن روی کار و میتونن برای شما یه استایل بهاری فوق العاده بسازن پس بدون معطلی به سراغشون برید و باهاشون بدرخشید.

استایل بهاری با دامن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی