|

فرش برای اتاق خواب کوچک / این مدلا مخصوص اتاق های فسقلی و قده قوطی کبریته خیلی شیکن

در این مقاله چندتا فرش برای اتاق خواب کوچک رو بهتون نشون دادیم که میتونید برای بزرگ نشون دادن فضا ازشون استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که دکوراسیون شیک و پیکی داشته باشن که خب این موضوع نسبت به گذشته راحت تره چرا که شما به راحتی میتونید با استفاده از اینترنت و دو تا سرچ در جریان این که چه سبکی رو توی دکور پیاده سازی کنید تا زیبا و خاص به نظر بیاد قرار بگیرید و چیدمان خونه رو اونطور که دلتون میخواد پیش ببرید طوری که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی خوبتون احسنت بگه مثلا در مورد فرش شما باید بدونید که چه رنگ فرشی از مد نمیفته تا اینجوری یه فرش مد روز که هرگز دمده نمیشه رو توی خونتون داشته باشید و با استفاده از اون جلوه ی خاصی به دکورتون ببخشید.

حالا ما این سری از مقالاتمون رو به کلی به فرش اختصاص دادیم چرا که این آیتم در بین وسایل خونه بسیار بزرگ و توی چشم هست از این رو واجبه که شما اون رو به بهترین نحو ممکن بچینید. شاید حتی این موضوع در خصوص دیزاین اون جالب باشه که شما میتونید با یادگیری نحوه ی چیدمان فرش برای بزرگ نشون دادن خونه متراژ اون رو هم دو برابر به نظر بیارید پس فرش هم مثل لباس که ایرادات اندام رو اصلاح میکنه میتونه با ایجاد نقطه ی کانونی و جلب توجه در دکور ایراداتی که توی خونه رفته روی مختون رو از بین ببره. حالا در همین راستا میخواهیم چندتا فرش برای اتاق خواب کوچک رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکته در خصوصشون بگیم تا خرید براتون راحت تر بشه و با استفاده از اون ها بتونید فضا رو بزرگتر نشون بدید. 

فرش برای اتاق خواب کوچک

انتخاب فرش تیره برای اتاق خواب

انتخاب رنگ یه موضوع کاملا سلیقه ای هست ولی در برخی از مواقع پیش میاد که شما باید با توجه به سبک دکوراسیون ، وسایل موجود و اندازه ی فضا اقدام به انتخاب رنگ کنید مثلا در صورتی که دیوارهای اتاق شما از رنگ روشن برخورداره هست توصیه میکنیم برای این که نقطه ی کانونی ایجاد کنید از یه فرش به رنگ تیره استفاده کنید مثل سرمه ای، قهوه ای، زرشکی و سبز و اون رو یه معیار برای انتخاب سایر وسیله ها مثل سرویس خواب، لوستر و پرده ها قرار بدید البته دقت کنید که در صورتی کوچک بودن اتاق خواب فرش رو خیلی تیره و پر رنگ نگیرید و سایر وسایل رو حتما رنگ روشن تهیه کنید تا فضا کوچک دیده نشه.

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

انتخاب فرش به رنگ خنثی برای اتاق خواب

یه سری از وقت ها هست که بعضی از رنگ ها در استایل کاربردی میشن مثلا شما یه تیشرت سفید رو میتونید با خیلی از لباس ها ست کنید مثلا اون رو از زیر انواع مانتوهای جلوباز خودتون بپوشید بدون این که مهم باشه رنگ مانتوتون چیه چرا که سفید در اصل یه رنگ خنثی هست و خاصیت رنگ های خنثی اینه که شما با وجود اون ها از ایجاد تعادل در هر لباس و فضایی مطمئن میشید چرا که با وجود رنگ های این مدلی دست شما برای رفتن به سراغ رنگ های شادتر باز خواهد بود.

حالا در خصوص فرش هم این نکته صدق میکنه و در صورتی که شما به سراغ رنگ هایی مثل طوسی، سفید، کرمی و بژ برید میتونید باقی وسایل رو در فضای اتاق رنگی تر انتخاب کنید و با وجود اون ها نقطه ی کانونی درست کنید این موضوع همچنین در مواقعی که فرشتون زیاد زیبا نیست هم به کار میاد چرا که تمرکز از روی فرش برداشته میشه و به باقی اجزای موجود در دکور اطلاق میشه.

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

انتخاب فرش به رنگ روشن برای اتاق 

ما در این مقاله مثال از استایل برای شما زدیم همچنان هم میخواهیم به این مدل از مثال هامون ادامه بدیم مثلا یه موضوع دیگه ای که وجود داره این هست که میگن افرادی که چاق هستن بهتره که توی استایلشون به سراغ لباس های رنگ روشن نرن چرا که اینطوری با خطای دیدی که ایجاد میشه چاق تر از اون حدی که هستن دیده میشن بنابراین خاصیت رنگ های روشن اینه که ابعاد رو بزرگتر نشون میده پس نظرتون چیه که از این موضوع در دکور به نفع خودتون استفاده کنید اون هم وقتی که خونتون متراژ کمی داره. پس در این حالت به سراغ فرش هایی با زمینه ی روشن برید که در این بین بهتر هم هست که طرح و نقشه ی فرش کمتر باشه و ساده تر.

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی