|

"عروس فاطمه گودرزی" چه سور و ساتی راه انداخته تو اینستا؛ سوتون موتون نریزه روتون!

fatemeh goodarzi shayanews

عروس فاطمه گودرزی از اینستابازای قهاره که با تغییرات جدیدش داره این روزا حسابی میترکونه و با یه چالش و البته کلی فیلتر از خودش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگرای خیلی مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که به تازگی حسابی تو اینستا فعال شده و داره راه و بیراه از خودش فوتوهای جینگول میذاره. البته این قضیه تنها به فاطمه گودرزی ختم نمیشه و عروس و دخترش هم دستی بر آتش دارن که بیا و ببین. عروس فاطمه گودرزی که یه بازیگر درجه یک و خفنه به نام دریا مرادی دشت، تو اینستا یه گنگ بالای درست و حسابیه که خیلی از تبلیغات جاهای مختلف رو به کمک ایشون انجام میدن.

دریا خانوم اخیرا با یه تم جدیدی وارد اینستا شد و نشون میده که داره کم کم شبیه بازیگرا و سلبریتیای دیگه میشه. ایشون یه مدت طولانی تو اینستا حضور نداشت و حالا حسابی با دست پر برگشته و از وقتی اومد با تغییرات هزار رنگش داره اینستا رو دو قبضه میکنه. او به تازگی همش زده تو کار استوری های پر از فیلتر که نشون میده خانوم خانوما هم دوست داره تو فیلتربازی از رقبای دیگه اش عقب نمونه.

دریا مرادی دشت این روزا یه استوری باحال که با کلی میکاپ و یه عالمه فیلتر زده رو دست هر چی اینستابازه به فضای مجازی اومده و از فالووراش میخواد در حال لبخند از خودشون عکس بگیرن و برای او بفرستن. دریا خانوم طبق چیزی که گفته از این راه میخواد لبخند بیاره رو لب مخاطباشو یه هشتگ ساز خفن شه. ولی مگه میشه که تنها دلیلش این باشه. در کنار این قضیه خانوم حسابی اسمش تو پیجای مختلف گشته و داره به دریای وسیع اینستا یه دریا خانوم جدید و خیلی لوکس و لاکچری اضافه میشه.

ggk

عروس فاطمه گودرزی و عشق عجیبش بعد پویان خان!

دریا مرادی دشت از اون دسته بازیگراییه که مدام تو کار تقلیده و تحت هیچ شرایطی نمیخواد از بقیه عقب بمونه. واسه همین هم هر کاری که ترند اینستا باشه و همه دارن انجامش میدنُ حتما باید انجام بده. جدیدا هم خانوم خانوما یه هاسکی چشم رنگی و خیلی ترسناک با خودش همراه کرده و یه جوری قربون صدقش میره و بهش عشق می ورزه که بیا و ببین!

fgg

عروس فاطمه گودرزی و جنگولک بازیای جدیدشُ!

دریا مرادی دشت به تازگی زده تو کار دابسمش و فیلم گرفتن از خودش و خانواده شوهر جان که گویا با استقبال زیادی هم روبه رو شده. این همه عکس جینگول مستون و پز کردن آتلیه های رنگارنگ تهرون کم بود، حالا خانوم میخواد گنگشُ تو اینستا بدجور بالا ببره تا بلکه بتونه به یه شهرت باورنکردنی برسه!

خانوم بازیگر که این روزا حسابی از گرما و بدحالی خودش در عذابه، ولی حتی این موضوع رو هم از فالووراش پنهون نکرده و با دست پر اومده به اینستا. خانوم خانوما یه پست خیلی باحال هم با شوهرش گذاشته که خودش و آقا پویان نشون دادن یه دستی هم بر آتش دابسمش دارن!

jk

skbfksjf

smfrf

شاخ بازیای عروس فاطمه گودرزی با خواهر شوهر جانش!

عروس فاطمه گودرزی تو شاخ بازی و استایلای خفن خوف تنها نیست و با خواهر شوهرش آوا گنجی حسابی تو حال و هوای عجیبین که کاربرا مدت هاس تو کفشونن که اینا چرا اینقد در حال خوش بودن و گز کردن جاهای مختلفن. آوا خانوم هم بعض عروسشون نباشه یه رفیق بازیه که دومی نداره و پیج اینستاش شده پر از عکسایی که با رفقاش تو جاهای جورواجور گرفته. این رفیق فاباش هم که اصلا پسر و دختر نداره و همه عزیز دل آوا خانوم هستن!!!

href

ytuj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی