|

دوران دبیرستان بهاره رهنما / از شوهر اولیه تا شوهر ثانویه زمین تا آسمون فرقشه

بهاره رهنما بازیگر مشهوریه که در این 51 سال عمرش تغییر چهره های فراوونی داشته و اخرین بار نیز با جنجال همسر سوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بهاره رهنما رو که همه ما می شناسیم درسته؟ بازیگر مشهور ایرانی که در کارنامه کاریش تعداد فیلم و سریال های بسیار زیادی ثبت شده و تو همشون هم از نقش های اول کار محسوب میشه. اما یهو بهاره رهنما رو از یه سالی به بعد دیگه ندیدیم، چرا چون خانوم بازیگر از همسر اولشون طلاق گرفتن. شاید بپرسین آخه طلاق به کار چه ربطی داره لابد بهاره افسرده شده، که خب باید در پاسخ بگیم نه بابا این حرفا چیه! بهاره بانو با 51 سال سن نه تنها ناراحت نیستن، بلکه بلافاصله بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده مشهور، به سوی ازدواج دوم روانه شدند! خانوم خانوما چیزی نگذشت که خبر از طلاق دومش هم داد و حالا دوباره حرف و حدیث های در رابطه با ازدواج سومش شنیده میشد که بهاره رهنما تکذیب کرد!

بهاره رهنما

چرا که یه مدتی میشه بهاره بانو با مردی جوان به نام امیر در حال عکاسیه و حاشیه پراکنی! از تصاویر دو نفره در ولنتاین بگیر تا ویدیویی که منتشر شد و مشخص نیست از عمد بوده یا سهو! بهاره رهنما اونقدری در این راستا حرکت کرد و جنجالی شد تا اینکه در نهایت و به تازگی مجبور به اعتراف گشت. خانوم بازیگر در لایو به شکل صریح اعلام کرد: "من همسر ندارم؛ من تو رابطه بودم که عکس‌ها منتشر شد!"

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی