|

پر زرق و برق ترین لباس های دنیا اونم از جنس طلا / سکه تنش کرده لامصب زمینم کشیده میشه

در ادامه شما را با گران قیمت ترین لباس هایی که از طلا درست شده است آشنا می کنیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه افراد دوست دارن وقتی وارد یک مهمانی و یا مجلسی میشوند همه توجه هارو به خود جلب و بهترین باشند و به عنوان ستاره پر زرق و برق در مجلس بدرخشند، لباس های رنگ طلایی مجلسی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید به آن فکر کنید.طلایی به عنوان یک رنگ تروند استفاده از طلا به عنوان رنگ تکراری فراتر از مد است و می تواند در صنایع مختلف، به ویژه فناوری، به عنوان راهی برای جذب مصرف کنندگانی که می خواهند ثروت را به نمایش بگذارند، دیده شود. میتوانید شاهد این باشید که چطور رنگ طلایی لباس مجلسی می تواند تمامی رنگ های دیگر را خنثی و بی روح جلوه دهد.

شاید کمی بدجنسی به نظر برسد، اما همه ما دوست داریم که برترین و بهترین جلوه را در یک میهمانی داشته و برای رسیدن به آن با هر ابزاری از رقبای خود عبور می کنیم و اما داستان اصلی این است که افراد معروف دنیا به جای استفاده از لباس طلایی، لباس هایی که از جنس طلا هستن را طراحی و سپس به تن میکنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این لباس‌های عجیب و غریب در کجاها و چه مراسم‌هایی پوشیده می‌شوند.

معمولا در کشورهایی که صنعت مد در آن‌ها حضور فعال دارد میتوانیم این لباس های پر زرق و برق و خاص را پیدا کنیم  مثلا در  کالج مد Bunka در توکیو افرادی را نشان می دهد که لباس هایی با سکه های طلا به تن دارند. 1500 سکه طلای اتریشی به ارزش 1.2 میلیون دلار در سه لباس شامل لباسی به وزن 22 پوند و ژاکت هایی به وزن 46 پوند بود. در ادامه شما را با گران قیمت ترین لباس هایی که از طلا درست شده است آشنا می کنیم!

شاخص

طلا

111

12

11

10

9

8

7

6

4

3

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی