|

مدل موی خانوما که سن رو پیر نشون میده / اینجوری همه جا مامی دیده میشی نه جَوون

اگر شما بانویی هستید که دلتون میخواد تا همیشه جَوون مونده و دیگران هم شما رو جَوون ببینند، پس حتما به مدل موهاتون دقت کیند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا در استایل هر فرد تک به تک اجزا اهمیت داره. اینکه حتی شما چه رنگ و سبک لاک ناخنی رو انتخاب می کنید، و یا اینکه رژ گونه رو کجای گونه میزنید و شاید هم مدل ابروهاتون و لباسی که میپوشید، همه و همه میتونن به زیباتر و یا زشت شدن ظاهر شما کمک کنند. اما جدا از اینها یکی از مهمترین قسمتی ها ظاهر هر بانویی مدل موهایی هستش که داره. موها عضوی از بدن هستند که حتی میتونن زودتر از پوست علائم پیری رو بروز بدن و فریاد بزنن که شما چند سالتونه. البته این تنها در رابطه با رنگ سفید شده تار موهای شما نیست و در مورد مدل موها نیز صدق میکنه. 

در واقع اونچه که واضحه اینه که گاهی یکسری از مدل موها اونقدری قدرت دارن که بتونن نه تنها زیبایی رو به چهره شما نبخشند، بلکه سنتون رو هم از اونچه که هستید بالاتر ببرن و استایلی نه چندان زیبا براتون بسازند. به گفته استایلیست ها مدل موهایی هستن که چنین قابلیتی رو دارند و در این مطلب قراره با چند تایی از اونها که به شکل واضح این کار رو انجام میدن آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مدل مویی که سن رو میبره بالا

مدل موهای حلقه ای دیگه مد نیستن

این سبک از شینیون ها قدیم ندیما خیلی خفن و جذاب به نظر میومد، در حالی که امروزه این نوع مدل مو از مد افتاده به نظر میاد و به علاوه اینکه میتونه به شدت سن شما رو هم بالا تر نشون بده، مخصوصا اگه خیلی مرتب آرایش شده باشه. به جای بستن به این شکل بهتره که با ترند روز پیش برید! مثلا موهاتون رو با حلقه های نامیزون و نامرتب آرایش کنید تا جوان تر و شیک تر به نظر برسید. 

مدل مویی که سن رو میبره بالا

مدل مویی که هم خیلی کوتاه باشه هم خیلی صاف

مدل موهای کوتاه ذرحال حاضر به شدت ترند هستن و در این شکی نیست. اما برخی از مد های کوتاه هست که میتونن ظاهر شما رو بیشتر از سنی که دارید نشون بدن و این موضوع در موهایی که بافت ضخیم تری دارند بیشتر هم دیده میشه. یکسری از سبک ها مثل کوتاهی موهای صاف با قد ثابت یا کوتاهی موی بسیار پف‌ کرده به صورت پیکسی، میتونن به عیب های مو مثل نازکی و یا ضخامت بیش از حد تاکید داشته باشند و در نتیجه سن شما رو بالاتر نشون بدن. قبل از انتخاب مدل موهاتون بهتره که ابتدا با موهای خود آشنا شده و بدونید فرم صورتتون و بافت موهاتون چیه، بعد ببینید چی بهش میاد.

مدل مویی که سن رو میبره بالا

موهایی که بیش از اندازه بلند هستن دیگه از مد افتادن

همه میگن بذار موهات بلند بشه، در حالی که بلندی که حد و اندازه ای داره و اگر شما بیش از اندازه موهاتون رو بلند کنید در واقع نه تنها دیگه زیبا نیستید، بلکه میتونه شما رو بزرگتر از سن واقعی تون نشون بده. اگر دلتون نمیاد خیلی کوتاه کنید و یا از مدل موی کوتاه خوشتون نمیاد، خب بهتره که یه شکل لایه لایه و زیبا کوتاهشون کنید. یادتون نره که قد موها باید متناسب با قد و چهره و استایل شما باشه. 

مدل مویی که سن رو میبره بالا

چتری هایی که خیلی ضخیم و صاف باشن پیر نشونت میدن

چتری هم مد شده و در واقع چتری میتونه به موهای شما استایلی شیک و به روز ببخشه. با این حال اگر به درستی و مناسب با ظاهر شما شما اجرا نشه ممکنه به جای اینکه یه فیس خوشگلتر براتون بسازه، موجب پیر نشون دادن چهرتون بشه. توصیه ما به شما اینه که از کوتاه کردن موها به شکل چتری های ضخیم، صاف و گرد و هم اندازه خودداری کنید. مخصوصا اگر موهایی به حالت وز دارید و برای حالت دادن بهش حتما باید از یه وسیله مثل سشوار استفاده کنید.

مدل مویی که سن رو میبره بالا

موهای بیش از حد تیره نتیجه برعکس دارن

یادتون نره فقفط مدل مو نیست که میتونه چهره شما رو پیتر نشون بده، بلکه رنگ مو نیز در این راستا تاثیر فراوونی داره. درسته که میگن رنگ موی تیره چهره رو جَوون تر نشون میده، اما اگر از حد مناسبش بگذره نتیجه عکس میده و در واقع شما با موهای پر کلاغی و خیلی سیاه بیشتر سنتون رو بالا بردین! اون رنگ موی مشکی طبیعی هستش که سن رو جَوون میکنه و رنگ هایی مثل مشکی یا قهوه ای تیره تضاد شدیدی با پوست و رنگ موهای طبیعی ایجاد کرده و خطوط ظریف، چین و چروک ها، لکه های خورشیدی و ناهمواری رنگدانه ها رو بیش از حد نمایان می کنند.

مدل مویی که سن رو میبره بالا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی